مشاوره و اجرا ردیاب شخصی در بهارستان

personal tracker-1
personal tracker-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بهارستان در کیلومتری جنوب شرق اصفهان و در مسیر جاده اصفهان-شیراز قرار دارد.شهر بهارستان موقعیت بسیار عالی که در کنار جاده اصفهان به شیراز وکنار گذر شرق اصفهان هست وتا سال مترو افتتاح می شود وآب وهوای عالی دارد باآینده درخشان رو به پیشرفت

مجسمه برنزی رضاشاه در سال در مرکز میدان بهارستان بر پایه‌ای مزین به چهار ستون هخامنشی، روی صفحه‌ای نصب شد. در حوادث سال اولین مجسمه‌ای که در تهران سرنگون شد، مجسمه رضاشاه در میدان بهارستان بود. اما بعد از آن در سر جای خود قرار گرفت و تا سال ۵ برقرار بود. بعد از پیروزی انقلاب ۵ مجسمه رضاشاه از میدان بهارستان برداشته شد.

در سال شمسی مجسمه‌ای معروف به فرشته آزادی در میدان بهارستان نصب شد. این مجسمه با هزینه شخصی سردار اسعد بختیاری برای مجلس خریداری شده بود. مجسمه فرشته آزادی در این طرح در حال کشتن دیو است.بداد در زیر پای خود است. و در دست راست فرشته شمشیر و در دست چپ وی مشعلی از روشنایی قرار داشت. این مجسمه بعد از انقلاب ۵ مدتی با تغییر پوشش باقی بود و سپس از میدان بهارستان برداشته شد.


ردیاب سپهتن ردیابی سازمانی است. که بنا بر نیاز موجود در ناوگان حمل‌ونقل جاده ای تحت عنوان پروژه ای با همین نام طراحی و تولید گردیده است.. در واقع هدف از طراحی این ردیاب نظارت بر ناوگان حمل‌ونقل جاده ای و عملکرد رانندگان، به‌ویژه رانندگان اتوبوس های برون‌شهری و جاده ای بوده تا با اطلاع از وضعیت لحظه‌ای نظیر موقعیت مکانی، سرعت های مجاز و غیرمجاز، اطلاع از کافی بودن زمان است.راحت رانندگان، اطلاع از مدت زمان رانندگی ممتد و زمان است.راحت رانندگان و تشخیص دستکاری و تخلف خودرو ها و بسیاری فاکتور های مشابه از میزان تصادف جاده ای کاسته شود.

ردیاب شخصی و پرسنلی مدل G دارای مقامت Ip در مقابل آب می باشد. ساختار ردیاب پاسپورتی کودک به گونه ای است. که با ریختن آب به روی دستگاه و یا لمس دستگاه با دستان خیس آسیبی به ردیاب نخواهد رسان اما نباید ردیاب داخل لیوان آب بیافتد و یا با ردیاب ، کودک یا سالمند شما به حمام رود چرا که موجب نفوذ آب به داخل ردیاب خواهد شد. این دستگاه‌ها در برابر رطوبت و آلودگی‌های محیطی مقاوم‌اند و در کارکرد آن‌ها اختلالی ایجاد نمی‌شود.

شما میتوانید برای دریافت قیمت ردیاب مدل G و خرید بهترین ردیاب شخصی برای کودک و سالمند با تلفن های موجود در وبسایت رایان جی پی اس با کارشناسان ما تماس گرفته و بصورت حضوری یا آنلاین سفارش خود را ثبت نمایید. همچنین شما میتوانید بصورت رایگان از کارشناسان بخش فروش برای خرید ارزانترین ردیاب شخصی راهنمایی بگیرید.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر