فروش ردیاب شخصی در جنوب تهران

personal tracker-1
personal tracker-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یاخچی آباد که یکی از محله های مشهور منطقه تهران می باشد امروزه بیشتر به دلیل مدرن سازی سریع که در آن آغاز شده است. شناخته می شود. این محله که در جنوب نازی آباد قرار گرفته از شمال به خیابان تولایی و از جنوب به بزرگراه آزادگان ختم می شود و بسیاری از افرادی که در آن زندگی می کنند آذری زبانانی هستند که از شهرهای شمال غربی کشور مهاجرت کرده و در آنجا سکونت گزیده اند. یاخچی در زبان آذری به معنی خوب و یا زیبا می باشد که به فضاهای سبز پیشین قرار گرفته در این منطقه اشاره دارد. از طرفی بسیاری از افراد عنوان می‌کنند اسم اصلی این منطقه یاغچی‌آباد می باشد به معنی منطقه ای که تحت تأثیر کارخانه روغن سازی نام گذاری شده است..

از مناطق سنتی تهران که بازارچه شاپور و آب میوه فروشی های آن بسیار مشهور می شود. این منطقه که در زمان پهلوی به دلیل پسر شاه نامگذاری شده است. پس از انقلاب اسلامی به وحدت اسلامی تغییر نام داد. در این خیابان شما اداره مرکزی آگاهی و مرکز پوست رازی را مشاهده می کنید. دسترسی به این خیابان بسیار ساده می باشد و شما می توانید از طریق اتوبوس و تاکسی ها به این منطقه دسترسی داشته باشید.

این منطقه با مساحتی بالغ بر کیلومتر مربع در جنوب غربی تهران قرار دارد و با شهرستان های قدس ، شهریار و اسلامشهر همسایه است. . اغلب مساحت منطقه به امور صنعتی ، انبارداری و حمل و نقل اختصاص یافته است. . این منطقه دارای محله است. که عبارتند از :


از دیگر مشخصات فنی ردیاب شخصی PR می‌توان به قابلیت‌هایی چون ضدآب بودن با است.اندارد IP، دارا بودن دو آنتن داخلی GSM که ماژول سیم کارت بوده و آنتن هوشمند GNSS که به مراتب کارایی بیشتری از تقویت امواج رادیویی و دریافتی را برای شما خواهد داشت.

شما میتوانید از ردیاب کودک مدل G برای ردیابی انواع خودرو ، کامیون و کامیونت ، تریلی کشنده و یخچال ، کانتینر و کالا ، کیف و چمدان و ساک ، موتور سنگین و موتورسیکلت های برقی ، گاوصندوق ، کندوی زنبورعسل ، کودکان اتیسم ، بیماران آلزایمری ، سالمند ، بازاریاب ، پرسنل و شخص ، کامیوتر و لب تاب ، دستگاه های تجهیزات پزشکی ، کیف پول ، حیوانات و … و هر وسیله ای که برای شما ارزشمند و ممکن است. مورد سرقت قرار گیرد است.فاده نمایید.

ردیاب کودک مدل G رایان جی پی اس که با عنوان ردیاب پاسپورتی معروف است. ،یک ردیاب کاملا مدرن می باشد. باطری داخلی میلی آمپر و کاملا فلت با قابلیت نگهداری شارژ بین  الی روز و با وزن گرم این ردیاب شخصی را نسبت به سایر ردیاب های مشابه موجود در بازار کاملا متماییز کرده است. . ضخامت نیم میل این ردیاب پرسنلی به شما این امکان را می دهد تا برای جاسازی کردن ردیاب در هر وسیله ای دچار مشکل نشوید . این جی پی اس هوشمند قابلیت است.فاده در کیف پول را نیز دارد. بدنه ردیاب از جنس پلاستیک فشرده و بسیار مقاوم می باشد. حال یک سوال پیش می آید: چرا باید ردیاب شخصی مدل G رایان جی پی اس را خرید؟



( فروش ) های دیگر