فروش ردیاب شخصی در دیزین

personal tracker-1
personal tracker-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


البته بعد از انقلاب اسلامی با توجه به عدم رسیدگی به دستگاه پیست این مکان بالغ بر سی سال تا اواخر سال ۸۵ تعطیل بود که با سرمایه گذاری بخش خصوصی دوباره فعالتی خود را آغاز کرد، در اواخر سال اعضای فدراسیون جهانی اسکی وارد ایران شدند تا کلنگ ایجاد اولین پیست اسکی روی چمن ایران زده شود تا این مکان به یک جاذبه تفریحی چهار فصل تبدیل شود، این پیست ۵ متری میزبان بازی های بین المللی و ترمینات تیم ملی اسکی روی چمن ایران در همه رده های سنی است. که نشان دهنده ی کیفیت بالای پیست است.، علاوه بر اسکی تفریحات و رشته های ورزشی دیگری ملی همچون تیراندازی با کمان، کایت سواری، دوچرخه سواری کوهستان، مدرسه بین المللی اسکی و هتل جهانگردی دیزین برای اقامت گردشگران و اسکی بازان در طول شب تاسیس شد.

درواقع پیست اسنو پارک دیزین جایی است. که اسکی‌بازان حرفه‌ای و ورزشکاران به حرکات نمایشی و مسابقات جذاب خود می‌پردازند و شاید شما نتوانید مثل آن‌ها اسکی کنید اما مطمئنا از تماشای آن‌ها، آن هم در ارتفاع بالا و شیب‌های هیجانی پیست اسکی دیزین لذت خواهید برد.

کسانی که به تیراندازی علاقه دارند و یا خود یک‌پا کماندار هستند می‌توانند برنامه‌های آموزشی و تمرین‌های رشته تیراندازی با اسکی روی برف در فصل زمستان و تیراندازی با رول اسکی در چمن را در فصل تابستان در پیست اسکی دیزین انجام دهند.


شاید شما صاحب شرکتی باشید که پرسنل های زیادی دارد، اهمیت شغل شما و حساس بودن شرایط کار برای شما ایجاب می کند که بخواهید هر لحظه که تمایل داشته باشید ، موقعیت مکانی پرسنل و یا بازاریاب خود را چک و بررسی کنید . راهکار شما ردیاب پرسنلی مدل G می باشد. شما بوسیله این ردیاب براحتی و بدون توجه به مسافت می توانید در هر زمانی که خواستید از طریق سامانه ردیابی با کامپیوتر یا تلفن هوشمند خود بر موقعیت کارمندان خود نظارت داشته باشد.

دارا بودن حسگر تشخیص حرکت، مسافت و الگوریتم‌های هوشمند ارسال اطلاعات بر اساس زمان، مسافت، زاویه چرخش و رخداد در این ردیاب باعث مدیریت ارسال اطلاعات، کاهش مصرف انرژی و هزینه ارسال پیامک گردیده و با داشتن امکان تنظیم گزارشات دریافتی با فرض دریافت، حداکثر گزارشات ارسالی مدت زمان کارکردی در حدود تا ساعت خواهد داشت که در مقایسه با ردیاب‌های شخصی مشابه کارایی قابل قبول‌تری دارد و همین امر این ردیاب را به گزینه‌ای ایده آل در میان سایر ردیاب‌های شخصی تبدیل کرده است..

ردیاب شخصی G دارای نرم افزار AIKA GPS برای گوشی های اندروید و IOS می باشد. شما میتوانید با ورود به بخش محصولات رایان جی پی اس و وارد شدن ببخش محصول خریداری شده ، نرم افزار را در انتهای توضیحات هر محصول دانلود و نصب نمایید . همچنین شما با خرید ردیاب پرسنلی و شخصی از رایان جی پی اس سال اکانت نرم افزاری بدون پرداخت شارژ یا آبونمان سالیانه میتوانید هدیه بگیرید. این ردیاب شخصی هوشمند دارای ماه گارانتی تعویض برد داخلی ردیابی می باشد.



( فروش ) های دیگر