مشاوره و اجرا ردیاب شخصی در دیزین

personal tracker-1
personal tracker-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از جمله تله کابین‌های پیست اسکی دیزین می‌توان به «تله کابین شاله» با طول ۵ متر و ارتفاع ۸ متر، «تله کابین قله» با طول ۵ متر و ارتفاع متر، «تله کابین دره» که طولانی‌ترین تله کابین دیزین است. با طول ۸ متر و ارتفاع ۵ متر و در آخر «تله کابین چمن» با طول ۸ متر و ارتفاع ۸۵ متر اشاره کرد.

در سال یک گروه اکتشاف معدن خارجی که به‌دنبال معدن در رشته کوه البرز بودند؛ به سرپرستی آقای «کاظم گیلان پور» محل پیست اسکی دیزین را شناسایی کردند. این فرد خود قهرمان و مربی اسکی بود. به‌دنبال این کشف در سال ، یک تله اسکی سیار در پیست اسکی دیزین نصب شد؛ تا تیم ملی اسکی آن زمان، برای تمرینات خارج فصل خود از آن است.فاده کند. این مجموعه از سال با نصب چند تله‌سیژ، به‌عنوان مجموعه اسکی معرفی شد و پس از آن برای دسترسی آسان به منطقه، جاده‌ای از سمت معدن زغال‌سنگ «آسین» تا پیست اسکی دیزین ساخته شد.

اگر پاراگلایدرسوار حرفه‌ای هستید یا به همراه یک حرفه‌ای به ارتفاعات پیست اسکی دیزین آمده‌اید می‌توانید پس از بالارفتن از ارتفاعات دامنه البرز، جایی که برای پرواز مناسب بود را انتخاب کنید و بر فراز پیست دیزین تهران سبک‌بار و پر از هیجان پرواز کنید.


کلیه ردیاب های شخصی و ردیاب خودرو با سیم کارت کار میکنند. ردیاب برای ارسال اطلاعات به نرم افزار روی گوشی تلفن همراه شما و نمایش موقعیت آنلاین نیاز به داشتن اینترنت دارد و برای دریافت موقعیت با SMS نیاز به شارژ پولی . بهترین سیم کارت برای ردیاب ها معمولا همراه اول می باشد اما شما میتوانید از سایر اپراتورهای ایرانسل یا رایتل نیز برای داخل ردیاب است.فاده نمایید

از جمله کاربردهای نفریاب و ردیاب شخصی PR می‌توان به موقعیت‌یابی خودروهای کرایه‌ای و یا تجهیزات کرایه‌ای، موقعیت‌یابی خودرو و افراد بصورت کاملاً نامحسوس، مدیریت کارکنان شرکت‌ها جهت مدیریت عملکرد، نقطه زنی برای موارد خاص سر زدن بازاریاب‌ها با است.فاده از کلید SOS، ردیابی انواع محموله، بار و چمدان در مسافرت‌ها، ردیابی دستگاه‌های ماینر اشاره نمود.

جی پی اس کودک مدل G دارای طول سانتی متر و عرض و نیم سانتی متر با ضخامت نیم میل می باشد. وزن این ردیاب قدرتمند گرم میباشد.شما میتوانید با توجه به وزن بسیار سبک این محصول و ابعاد منحصر از آن در کیف پول &#; چمدان &#; کیف دستی &#; کودک &#; سالمند &#; بیماران آلزایمری &#; موتورسیکلت &#; خودرو &#; کامیون &#; گاوصندوق &#; دوچرخه &#; کودکان اتیسم و هر چیزی که برای شما اهمیت و ارزشمند است. است.فاده نمایید.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر