مشاوره و اجرا ردیاب شخصی در رباط کریم

personal tracker-1
personal tracker-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


لازم به ذکر است. که این انبارها در دوران‌های زندیه و قاجاریه در ایران بیشتر ساخته شد و در رباط کریم برای تامین یخ این منطقه و کاروانیان سه انبار یخی در فواصل مختلف وجود داشت که در اصطلاح محلی به یخچال معروف بودند. از این انبارها تا حدود سال پیش نیز است.فاده می‌شده است. که با جایگزین شدن یخچال‌های برقی این انبارها عملاً است.فاده خود را از دست دادند.

این منطقه از هزاران سال قبل نیز از مراکز تمدن و زندگی بوده و محدوده سابق رباط کریم بیش از الی هکتار نبوده و خانه های روستایی در پیرامون کاروانسراها جای داشته است. و پس از اینکه رباط کریم تا حدودی گسترش یافت، دارای چهار دروازه گردید که به ترتیب به شمال، جنوب، مشرق و مغرب منتهی می شد به طوری که آثار دروازه غربی آن در نزدیکی امامزاده محمد تقی تا چندی پیش نیز به چشم می‌خورد. بعدها با توسعه شهر رباط کریم و احداث باغ های میوه این دروازه ها از بین رفت و خیابان ها و کوچه های فراوانی احداث گردید و رباط کریم امروزی شکل گرفت.

در سه طرف حیاط مرکزی سه ایوان وجود دارد که عرض این ایوان‌ها حدود پنج متر است.. طرح ساختمان این کاروانسرا به طرح مسجد جامع ساوه شباهت دارد. این مسجد در فاصله تقریباً کیلومتری از کاروانسرا قرار گرفته. در مسجد جامع در دوران صفوی تغییرات جزئی انجام گرفته و تنها اختلاف مسجد جامع ساوه با کاروانسرای رباط کریم این است. که در کارونسرای سنگی فضای خالی گوشه‌ها را با اتاق‌های گنبد داری پر کرده‌اند.


باطری میلی آمپری ردیاب پرسنلی مدل G از جنس پلیمری و قابل شارژ می باشد .مدت زمان فول شارژ شدن باطری داخلی ردیاب ساعت طول می کشد. شما میتوانید براحتی و از طریق کابل اندروید باطری ردیاب را شارژ کرده و با هر بار شارژ بین الی روز از ردیاب برای موقعیت یابی است.فاده نمایید. همچنین جی پی اس پرسنلی G ضد آب با مقاومت IP می باشد و در برابر حرارت و رطوبت و گرد و غبار نیز مقاوم است..

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با است.فاده از طراحان گرافیک است.. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است. و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

شما میتوانید از ردیاب کودک مدل G برای ردیابی انواع خودرو ، کامیون و کامیونت ، تریلی کشنده و یخچال ، کانتینر و کالا ، کیف و چمدان و ساک ، موتور سنگین و موتورسیکلت های برقی ، گاوصندوق ، کندوی زنبورعسل ، کودکان اتیسم ، بیماران آلزایمری ، سالمند ، بازاریاب ، پرسنل و شخص ، کامیوتر و لب تاب ، دستگاه های تجهیزات پزشکی ، کیف پول ، حیوانات و … و هر وسیله ای که برای شما ارزشمند و ممکن است. مورد سرقت قرار گیرد است.فاده نمایید.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر