مشاوره و اجرا ردیاب شخصی در شمال تهران

personal tracker-1
personal tracker-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ابیات لوحه قبرِ داخل بقعه نشان می‌دهد که صاحب آن را همان پیر افسانه‌ای صنف قصاب دانسته‌اند. محله اطراف بقعه نیز جوانمرد قصاب نام گرفته و قصه جوانمرد قصاب برای مردم این محل، معروف و مقبره او زیارتگاه است.. مقبره‌های دیگری هم در برخی روستاها به نام جوانمرد قصاب وجود دارد [] و احتمال دارد همه آن‌ها مقبره‌هایی نمادین برای شخصیت افسانه‌ای جوانمرد قصاب باشند.

آجودانیه که پیش از این بیشتر به عنوان محله باغات تهران شناخته می شد امروزه یکی از محله های اعیان نشین تهران است. که به دلیل خانه های لوکس و خیابان های عریض خود شناخته می شود. این محله یکی از معدود محله های شمال تهران است. که کاربری آن بیشتر مسکونی می باشد! وجود مجتمع تجاری و تفریحی عرش آجودانیه نیز سبب شده بخش تجاری در این منطقه حضور پر رنگ تری به خود بگیرد.

سومین مورد از لیست معروف ترین محله های شمال تهران قطعا اختصاص دارد به محله قدیمی و بااصالت نیاوران! نیاوران تهران یکی از محله‌های لاکچری و مرفه نشین پایتخت است. که در محدوده شمالی تهران واقع شده است.. اگر بخواهیم آدرس دقیق‌تری بدهیم محله نیاوران در شمال شهر تهران و در میان منطقه خوش آب‌وهوای شمیران قرار دارد. با توجه به موقعیت مکانی، دسترسی‌ها، امکانات رفاهی و گردشگری و بافت محله نیاوران اجاره سوییت در نیاوران تهران انتخاب عاقلانه ایست اما طبیعتاً برای اقامت در چنین منطقه‌ای باید بیشتر از مناطق مرکزی شهر تهران هزینه کرد که برای مدت محدود آن‌قدرها سنگین و دور از انتظار نیست.


ردیاب شخصی و پرسنلی مدل G دارای مقامت Ip در مقابل آب می باشد. ساختار ردیاب پاسپورتی کودک به گونه ای است. که با ریختن آب به روی دستگاه و یا لمس دستگاه با دستان خیس آسیبی به ردیاب نخواهد رسان اما نباید ردیاب داخل لیوان آب بیافتد و یا با ردیاب ، کودک یا سالمند شما به حمام رود چرا که موجب نفوذ آب به داخل ردیاب خواهد شد. این دستگاه‌ها در برابر رطوبت و آلودگی‌های محیطی مقاوم‌اند و در کارکرد آن‌ها اختلالی ایجاد نمی‌شود.

همچنین ردیاب شخصی مدل G  دارای سنسور لرزش می باشد که به محض جابجایی یا تکان خوردن ردیاب ، شک سنسور داخل برد ردیاب تحرید شده و بلافاصله به خط مالک پیام هشدار لرزش را ارسال می نماید و به شما این امکان را میدهد تا در زمانی که این ردیاب را در داخل کیف یا چمدان و یا داخل موتور یا هر وسیله ای که برای شما ارزشمند است. قرار داده باشید ، در صورتی که کسی باعث لرزش ردیاب گردد بلافاصله ردیاب در کوتاه ترین زمان ممکن هشدار لرزش را به خط شما ارسال و شما را از این اتفاق آگاه می سازد

علاوه بر موارد فوق مهم‌ترین کاربرد و پرکاربردترین مورد است.فاده از این موقعیت‌یاب، است.فاده از آن جهت موقعیت‌یابی و حفاظت از سالمندان، افراد آلزایمری، حیوانات خانگی و کودکان، به‌ویژه کودکان توانخواه و مبتلا به اوتیسم است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر