مشاوره و اجرا ردیاب شخصی در شهر جدید اندیشه

personal tracker-1
personal tracker-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


پایگاه خبری ملک هفت اولین سامانه محتوایی تخصصی در حوزه ملک و مسکن در ایران میباشد و با هدف ارائه خدمان محتوائی در حوزه های خبر و تحلیل در بازار ملک و مسکن در ایران میباشد و چشم انداز آن ایجاد یک مجرای شفاف و قابل اعتماد خبری و تحلیلی در بازار ملک و املاک میباشد.

و اما فاز چهار، منطقه خانه های ویلایی البته با قیمتی کمتر از ویلاهای فاز سه است. و همینطور خانه های سازمانی که چند سال از عمر آنها می گذرد و تقریبا به تعادل قیمت رسیده اند و شاید برای سرمایه گذاران بخش مسکن چندان مناسب نباشند.

در پاسخ به این سوال که آیا پرند برای خرید مسکن مناسب است. یا اندیشه باید با توجه به نیازها و شرایط موجود ابعاد مختلفی در نظر گرفت. شهر جدید اندیشه یکی از شهرهایی است. که به جرات می توان گفت امکانات رفاهی و زیر ساخت های شهری پاسخگوی جمعیت ساکن در آن است. و به تعداد کافی مدرسه، مراکز درمانی، مسجد، مجتمع تجاری و تفریحی و فضای سبز در این شهر ساخته شده، همچنین در مقایسه با


ردیاب سپهتن ردیابی سازمانی است. که بنا بر نیاز موجود در ناوگان حمل‌ونقل جاده ای تحت عنوان پروژه ای با همین نام طراحی و تولید گردیده است.. در واقع هدف از طراحی این ردیاب نظارت بر ناوگان حمل‌ونقل جاده ای و عملکرد رانندگان، به‌ویژه رانندگان اتوبوس های برون‌شهری و جاده ای بوده تا با اطلاع از وضعیت لحظه‌ای نظیر موقعیت مکانی، سرعت های مجاز و غیرمجاز، اطلاع از کافی بودن زمان است.راحت رانندگان، اطلاع از مدت زمان رانندگی ممتد و زمان است.راحت رانندگان و تشخیص دستکاری و تخلف خودرو ها و بسیاری فاکتور های مشابه از میزان تصادف جاده ای کاسته شود.

شما میتوانید از ردیاب کودک مدل G برای ردیابی انواع خودرو ، کامیون و کامیونت ، تریلی کشنده و یخچال ، کانتینر و کالا ، کیف و چمدان و ساک ، موتور سنگین و موتورسیکلت های برقی ، گاوصندوق ، کندوی زنبورعسل ، کودکان اتیسم ، بیماران آلزایمری ، سالمند ، بازاریاب ، پرسنل و شخص ، کامیوتر و لب تاب ، دستگاه های تجهیزات پزشکی ، کیف پول ، حیوانات و … و هر وسیله ای که برای شما ارزشمند و ممکن است. مورد سرقت قرار گیرد است.فاده نمایید.

نرم افزار ردیاب کودک ردیاب شخصی ردیاب پرسنلی مدل G در قالب اندروید و IOS موجود می باشد . شما میتوانید براحتی نرم افزار را بر روی یک یا چند گوشی نصب کنید. سامانه ردیابی از طریق کامپیوتر نیز امکان ورود به پنل ردیاب با کامپیوتر را برای شما فراهم می سازد. امکان دسترسی با SMS نیز یکی دیگر از روش دسترسی به موقعیت ردیاب است. و برای مواقعی کاربرد دارد که ردیاب شما در نقاط فاقد اینترنت قرار دارد و شما می توانید براحتی با پیامک لوکیشن همان لحظه ردیاب را دریافت و در گوگل مپ مشاهده نمایید



( مشاوره و اجرا ) های دیگر