فروش ردیاب شخصی در شهر ری

personal tracker-1
personal tracker-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران به شمار می ‌رود. از ويژگی های دیگر منطقه می ‌توان به همجواری با کوه بی‌بی شهربانو و حريم جنوبی شهر تهران، دسترسی مناسب با توجه به عبور کمربندی تهران (آزادگان) از شمال منطقه و نيز وجود ايستگاه‌ های فعال مترو و امکان ارتباط سريع با تهران اشاره کرد.

کتیبه ها و نقوش برجسته شکارشیر فتحعلیشاه قاجار : کوهی است. که چشمه علی از پای آن جاری می شود و به کوه سرسره معروف است.. تصویری برجسته از زمان ساسانیان بر بدنه آن کنده کاری شده است. که پادشاه ساسانی را سوار براسب و نیزه ای در دست نشان داده است..

شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:


شما میتوانید از ردیاب کودک مدل G برای ردیابی انواع خودرو ، کامیون و کامیونت ، تریلی کشنده و یخچال ، کانتینر و کالا ، کیف و چمدان و ساک ، موتور سنگین و موتورسیکلت های برقی ، گاوصندوق ، کندوی زنبورعسل ، کودکان اتیسم ، بیماران آلزایمری ، سالمند ، بازاریاب ، پرسنل و شخص ، کامیوتر و لب تاب ، دستگاه های تجهیزات پزشکی ، کیف پول ، حیوانات و … و هر وسیله ای که برای شما ارزشمند و ممکن است. مورد سرقت قرار گیرد است.فاده نمایید.

نرم افزار ردیاب کودک ردیاب شخصی ردیاب پرسنلی مدل G در قالب اندروید و IOS موجود می باشد . شما میتوانید براحتی نرم افزار را بر روی یک یا چند گوشی نصب کنید. سامانه ردیابی از طریق کامپیوتر نیز امکان ورود به پنل ردیاب با کامپیوتر را برای شما فراهم می سازد. امکان دسترسی با SMS نیز یکی دیگر از روش دسترسی به موقعیت ردیاب است. و برای مواقعی کاربرد دارد که ردیاب شما در نقاط فاقد اینترنت قرار دارد و شما می توانید براحتی با پیامک لوکیشن همان لحظه ردیاب را دریافت و در گوگل مپ مشاهده نمایید

رایان جی پی اس همیشه سعی بر این داشته تا بهترین ردیاب ها را با بالاترین کیفیت و کمترین درصد خطا در اختیار شما مشتریان گرامی قرار بدهد. دقت ردیاب پرسنلی مدل G بسیار دقیق است. و در فضای باز نقطه زنی ردیاب با درصد خطای بین الی متر و در مکان های مسقف بین الی متر می باشد. باطری پلیمری قابل شارژ با ظرفیت میلی آمپر به شما این امکان را می دهد تا با هر بار شارژ کردن ردیاب بین الی روز بصورت کارکرد مداوم موقعیت را بصورت آنلاین مشاهده نمایید.



( فروش ) های دیگر