فروش ردیاب شخصی در شهرک صنعتی شمس آباد

personal tracker-1
personal tracker-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرک‌‎​‎‎​ صنعتی بزرگ ولی بی صاحب بی مدیریت همیشه شلوغ مگه میشه شهرک به این بزرگی فقط یک راه ورود داشته باشه همیشه خدا‌‎‌​‌​ ترافیکه جلو شهرک اکثر اوقات پلیس هست خوبه مواقعی که نیست خیلی افتضاح مدیریت داغون شهرک که برای رفاه حال کارکنانش راه های دیگه‌‎​‎‏‏ شهرک باز نمیکنه داخل شهرک جوریه ادم انگار میره افرود عوارض زمین خیلی زیاده ماشاالله

در این مطلب به طور کامل درباره اینکه شهرک صنعتی شمس آباد کجاست و چه ویژگی هایی دارد، صحبت شد. شهرک شمس آباد حدود هزار هکتار مساحت دارد و در جنوب است.ان تهران قرار دارد. فاصله این شهرک صنعتی با است.ان تهران حدود ۵ کیلومتر و برابر با ۵ دقیقه می‌باشد.

برخلاف چند نمونه از شهرک‌های صنعتی دیگر در اطراف تهران که فعالیت بسیاری از صنایع در آن متوقف شده‌ است.؛ این شهرک طی چند سال اخیر یکی از مهمترین مراکز برای تولید و گسترش صنعت بوده است.. به طوری که هیچگاه فعالیت در آنجا متوقف نشده است.. به گونه‌ای که امروزه بیش از هزار نفر پرسنل در آنجا مشغول به کار هستند. این شهرک صنعتی، در


همچنین دارا بودن باتری داخلی میلی‌آمپر که در صورت است.فاده مداوم بین تا روز به شما کار خواهد داد، می‌توان اشاره نمود علاوه بر موارد ذکر شده این ردیاب دارای قابلیت OTA می باشد که امکان به‌روزرسانی و ارتقا نرم‌افزار اصلی ردیاب و رفع خطاها و مشکلات نرم‌افزاری آن را از راه دور و بی‌سیم فراهم می‌آورد.

ردیاب کودک مدل G رایان جی پی اس که با عنوان ردیاب پاسپورتی معروف است. ،یک ردیاب کاملا مدرن می باشد. باطری داخلی میلی آمپر و کاملا فلت با قابلیت نگهداری شارژ بین  الی روز و با وزن گرم این ردیاب شخصی را نسبت به سایر ردیاب های مشابه موجود در بازار کاملا متماییز کرده است. . ضخامت نیم میل این ردیاب پرسنلی به شما این امکان را می دهد تا برای جاسازی کردن ردیاب در هر وسیله ای دچار مشکل نشوید . این جی پی اس هوشمند قابلیت است.فاده در کیف پول را نیز دارد. بدنه ردیاب از جنس پلاستیک فشرده و بسیار مقاوم می باشد. حال یک سوال پیش می آید: چرا باید ردیاب شخصی مدل G رایان جی پی اس را خرید؟

رایان جی پی اس همیشه سعی بر این داشته تا بهترین ردیاب ها را با بالاترین کیفیت و کمترین درصد خطا در اختیار شما مشتریان گرامی قرار بدهد. دقت ردیاب پرسنلی مدل G بسیار دقیق است. و در فضای باز نقطه زنی ردیاب با درصد خطای بین الی متر و در مکان های مسقف بین الی متر می باشد. باطری پلیمری قابل شارژ با ظرفیت میلی آمپر به شما این امکان را می دهد تا با هر بار شارژ کردن ردیاب بین الی روز بصورت کارکرد مداوم موقعیت را بصورت آنلاین مشاهده نمایید.



( فروش ) های دیگر