مشاوره و اجرا ردیاب شخصی در شهرک صنعتی شمس آباد

personal tracker-1
personal tracker-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این موضوع باعث می‌شود که جذب و است.خدام نیروهای متخصص و فعال توسط مسئولین این شهرک صنعتی بسیار بالا باشد. صنایع بسیار مشهوری در این شهرک مشغول به فعالیت هستند و نیاز به افراد خبره و با تجربه در حیطه کاری خود دارند. به نوعی می‌توان گفت شهرک صنعتی شمس آباد طی چند سال اخیر نقش مهمی در زمینه اشتغال‌زایی برای کارکنان و افراد جامعه داشته است..

پايگاه تحليلي _ خبري شجرنيوز ضمن پايبندي به اصول و ارزش هاي انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي و رعايت اصول و اخلاق حرفه اي در رسانه ها با هدف ارتقاء سطح آگاهي هاي علمي، فرهنگي، ديني، سياسي، اجتماعي و اقتصادي تلاش مي كند با اشاعه فرهنگ نشر صحيح اخبار روز نسبت به ايجاد درختي تنومند و به ثمر رسيده در راستاي پيشرفت و توسعه كشور گام برداشته و در جهت حفظ و تقويت وحدت ملي و تبيين منافع و مصالح ملي و صيانت از آن تلاش كند.

در این مطلب به طور کامل درباره اینکه شهرک صنعتی شمس آباد کجاست و چه ویژگی هایی دارد، صحبت شد. شهرک شمس آباد حدود هزار هکتار مساحت دارد و در جنوب است.ان تهران قرار دارد. فاصله این شهرک صنعتی با است.ان تهران حدود ۵ کیلومتر و برابر با ۵ دقیقه می‌باشد.


ردیاب شخصی و پرسنلی مدل G دارای مقامت Ip در مقابل آب می باشد. ساختار ردیاب پاسپورتی کودک به گونه ای است. که با ریختن آب به روی دستگاه و یا لمس دستگاه با دستان خیس آسیبی به ردیاب نخواهد رسان اما نباید ردیاب داخل لیوان آب بیافتد و یا با ردیاب ، کودک یا سالمند شما به حمام رود چرا که موجب نفوذ آب به داخل ردیاب خواهد شد. این دستگاه‌ها در برابر رطوبت و آلودگی‌های محیطی مقاوم‌اند و در کارکرد آن‌ها اختلالی ایجاد نمی‌شود.

جی پی اس کودک مدل G دارای طول سانتی متر و عرض و نیم سانتی متر با ضخامت نیم میل می باشد. وزن این ردیاب قدرتمند گرم میباشد.شما میتوانید با توجه به وزن بسیار سبک این محصول و ابعاد منحصر از آن در کیف پول &#; چمدان &#; کیف دستی &#; کودک &#; سالمند &#; بیماران آلزایمری &#; موتورسیکلت &#; خودرو &#; کامیون &#; گاوصندوق &#; دوچرخه &#; کودکان اتیسم و هر چیزی که برای شما اهمیت و ارزشمند است. است.فاده نمایید.

شاید شما صاحب شرکتی باشید که پرسنل های زیادی دارد، اهمیت شغل شما و حساس بودن شرایط کار برای شما ایجاب می کند که بخواهید هر لحظه که تمایل داشته باشید ، موقعیت مکانی پرسنل و یا بازاریاب خود را چک و بررسی کنید . راهکار شما ردیاب پرسنلی مدل G می باشد. شما بوسیله این ردیاب براحتی و بدون توجه به مسافت می توانید در هر زمانی که خواستید از طریق سامانه ردیابی با کامپیوتر یا تلفن هوشمند خود بر موقعیت کارمندان خود نظارت داشته باشد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر