مشاوره و اجرا ردیاب شخصی در شهرک صنعتی چهاردانگه

personal tracker-1
personal tracker-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


چهاردانگه بیشتر بخش هاییش که نمایشگاه و فروشگاه ها هستند خیلیی پررفت و آمد هست و بخش های صنعتیش بیشتر کسانی در رفت و امد هستن که در این صنایع مشغول به کار هستن، اما به واقع این بخش از شهر میدونم مشاغل خیلی زیادی رو پوشش داده و از نظر اهمیت در اشتغال خیلی بخش مهمیه

اگر تصمیم به خرید کابینت، مبل، میز غذاخوری، میز تلویزیون و بسیاری اثاثیه دیگر منزل گرفته باشید، بدون شک اسم چهاردانگه تهران نیز به گوش شما خورده است.. چهاردانگه یکی از شهرهای پر رفت و آمد تهران است. و یکی از بازارهای خوش نام این است.ان نیز به شمار می رود. عمده شهرت چهاردانگه تهران به خاطر بازار مبل و کابینت آن است.؛ اما چهاردانگه کجاست و چرا تا این حد شهرت پیدا کرده است.؟ تفاوت آن با دیگر بازارهای کابینت و مبل تهران چیست؟ قیمت ها در این منطقه به چه شکلی است.؟ جواب این سؤالات و بسیاری سؤالات دیگر را در ادامه مطلب با هم جستجو خواهیم کرد. ادامه مطلب را با مجله وارناسا همراه باشید.

چهاردانگه در قدیم روستا بوده است.. بخش مرکزی آن به قلعه شهرت دارد. دلیل آن نیز دیوارهای بزرگ اطراف شهر است. که در گذشته برای جلوگیری از ورود راهزنان به داخل شهر می کشیدند. این منطقه بیش از ۵ سال قدمت دارد و مسجد جامع آن را می توان یکی از قدیمی ترین بناهای چهاردانگه تهران به شمار آورد.


سامانه هوشمند پایش ناوگان معادن (سیستم مدیریت هوشمند معدن) پکیجی متشکل از سخت افزار SP رادشید و نرم افزاری با قابلیت سفارشی‌سازی است.، که دارای قابلیت‌های پایش ناوگان ماشین‌آلات، گسیل کامیون‌ها، نظارت و کنترل کیفی عملیات، مدیریت تعمیر و نگهداری، مدیریت سیستم اداری عملیات و گزارش‌گیری است..

نرم افزار ردیاب کودک ردیاب شخصی ردیاب پرسنلی مدل G در قالب اندروید و IOS موجود می باشد . شما میتوانید براحتی نرم افزار را بر روی یک یا چند گوشی نصب کنید. سامانه ردیابی از طریق کامپیوتر نیز امکان ورود به پنل ردیاب با کامپیوتر را برای شما فراهم می سازد. امکان دسترسی با SMS نیز یکی دیگر از روش دسترسی به موقعیت ردیاب است. و برای مواقعی کاربرد دارد که ردیاب شما در نقاط فاقد اینترنت قرار دارد و شما می توانید براحتی با پیامک لوکیشن همان لحظه ردیاب را دریافت و در گوگل مپ مشاهده نمایید

ردیاب شخصی و پرسنلی مدل G دارای مقامت Ip در مقابل آب می باشد. ساختار ردیاب پاسپورتی کودک به گونه ای است. که با ریختن آب به روی دستگاه و یا لمس دستگاه با دستان خیس آسیبی به ردیاب نخواهد رسان اما نباید ردیاب داخل لیوان آب بیافتد و یا با ردیاب ، کودک یا سالمند شما به حمام رود چرا که موجب نفوذ آب به داخل ردیاب خواهد شد. این دستگاه‌ها در برابر رطوبت و آلودگی‌های محیطی مقاوم‌اند و در کارکرد آن‌ها اختلالی ایجاد نمی‌شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر