مشاوره و اجرا ردیاب شخصی در فیروزکوه

personal tracker-1
personal tracker-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


«فیروز پسر یزدگرد، پسر بهرام بود و پادشاهی وی پس از آن بود که برادر و سه تن از خاندان خویش را کشت. گویند در ملک وی هفت سال پیاپی قحطی شد و در آن دوران سخت، رعیت را چنان راه برد که هیچ‌کس از گرسنگی نمرد مگر یکی و او به خداوند نالید که رحمت خویش از او و رعیت او دریغ ندارد و باران ببارد و خدای اجابت کرد ولایت مانند پیش پرآب شد و درختان جان گرفت. فیروز بگفت تا به ری شهری بسازند و آن را فیروز نام کرد و مابین گرگان و دربند نیز شهری بساختند و آن را فیروز نام کردند و…»

اگر می‌خواهید در میان تمام جاذبه‌های طبیعی فیروزکوه و تهران،‌ جایی را انتخاب کنید که طبیعت بکر و کوچه‌باغ‌های آرام و زیبا داشته باشد، روستای سیمین دشت برای شما بهترین انتخاب است.. اولین نکته درباره این روستا این است. که در منطقه‌ای کوهستانی قرار گرفته است.. ارتفاع کوه‌هایی که این روستا را احاطه کرده‌اند، گاهی تا متر نیز می‌رسند.

منطقه گاوده یا کاوه ده، منطقه‌ای ۵ هکتاری است. که در شرق و جنوب شهرستان فیروزکوه قرار گرفته است.. گاوده در واقع میان دو منطقه مختلف با دو اقلیم کاملاً‌ متفاوت قرار دارد که همین باعث شده پتانسیل‌های حیات‌وحش و پوشش گیاهی آن بسیار افزایش پیدا کند.


دارا بودن حسگر تشخیص حرکت، مسافت و الگوریتم‌های هوشمند ارسال اطلاعات بر اساس زمان، مسافت، زاویه چرخش و رخداد در این ردیاب باعث مدیریت ارسال اطلاعات، کاهش مصرف انرژی و هزینه ارسال پیامک گردیده و با داشتن امکان تنظیم گزارشات دریافتی با فرض دریافت، حداکثر گزارشات ارسالی مدت زمان کارکردی در حدود تا ساعت خواهد داشت که در مقایسه با ردیاب‌های شخصی مشابه کارایی قابل قبول‌تری دارد و همین امر این ردیاب را به گزینه‌ای ایده آل در میان سایر ردیاب‌های شخصی تبدیل کرده است..

شما میتوانید از ردیاب کودک مدل G برای ردیابی انواع خودرو ، کامیون و کامیونت ، تریلی کشنده و یخچال ، کانتینر و کالا ، کیف و چمدان و ساک ، موتور سنگین و موتورسیکلت های برقی ، گاوصندوق ، کندوی زنبورعسل ، کودکان اتیسم ، بیماران آلزایمری ، سالمند ، بازاریاب ، پرسنل و شخص ، کامیوتر و لب تاب ، دستگاه های تجهیزات پزشکی ، کیف پول ، حیوانات و … و هر وسیله ای که برای شما ارزشمند و ممکن است. مورد سرقت قرار گیرد است.فاده نمایید.

همچنین دارا بودن باتری داخلی میلی‌آمپر که در صورت است.فاده مداوم بین تا روز به شما کار خواهد داد، می‌توان اشاره نمود علاوه بر موارد ذکر شده این ردیاب دارای قابلیت OTA می باشد که امکان به‌روزرسانی و ارتقا نرم‌افزار اصلی ردیاب و رفع خطاها و مشکلات نرم‌افزاری آن را از راه دور و بی‌سیم فراهم می‌آورد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر