فروش ردیاب شخصی در لواسان

personal tracker-1
personal tracker-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در منطقه لواسان هرچه که بخواهید وجود دارد. از رودخانه و دریاچه گرفته تا دشت و کوه و آبشار، آبشار ناران هم یک آبشار بسیار دیدنی در نزدیکی روستای کند علیای لواسان است.. این آبشار از خاص‌ترین جاهای دیدنی لواسان به حساب می‌آید اول به دلیل اینکه فاصله کمی تا تهران دارد و دومین دلیل هم محل قرارگیری آن است..

تعداد رودخانه ‌های اطراف لواسان کم نیست؛ اما یکی از مهم‌ترین آن‌ها رودخانه جاجرود است.. این رودخانه از مطرح‌ترین جاهای دیدنی لواسان به حساب می‌آید و بازدید از آن خالی از لطف نیست. این رودخانه از دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی سرچشمه می‌گیرد و حدود کیلومتر طول دارد.

آبشار ناران در شمال روستای کند علیا از توابع لواسان کوچک قرار گرفته و ارتفاع آن تا ۵ متر است. که حجم آب آبشار در فصل بهار افزایش می‌یابد. این آبشار دائمی در میان مراتع سرسبز، همچون نگینی می‌درخشد و جریان آب آن باعث ایجاد شیارهای زیبایی روی صخره‌های سنگی شده است.. در صورتی که گذرتان به این آبشار افتاد، حوضچه کوچکی در پای آن وجود دارد که می‌توانید در آن تنی به آب بزنید. از آنجا که در تابستان آب‌وهوای معتدلی بر این منطقه حاکم است.، این فصل از سال را می‌توان بهترین زمان بازدید از آبشار ناران دانست.


کلیه ردیاب های شخصی و ردیاب خودرو با سیم کارت کار میکنند. ردیاب برای ارسال اطلاعات به نرم افزار روی گوشی تلفن همراه شما و نمایش موقعیت آنلاین نیاز به داشتن اینترنت دارد و برای دریافت موقعیت با SMS نیاز به شارژ پولی . بهترین سیم کارت برای ردیاب ها معمولا همراه اول می باشد اما شما میتوانید از سایر اپراتورهای ایرانسل یا رایتل نیز برای داخل ردیاب است.فاده نمایید

ردیاب شخصی و پرسنلی مدل G دارای مقامت Ip در مقابل آب می باشد. ساختار ردیاب پاسپورتی کودک به گونه ای است. که با ریختن آب به روی دستگاه و یا لمس دستگاه با دستان خیس آسیبی به ردیاب نخواهد رسان اما نباید ردیاب داخل لیوان آب بیافتد و یا با ردیاب ، کودک یا سالمند شما به حمام رود چرا که موجب نفوذ آب به داخل ردیاب خواهد شد. این دستگاه‌ها در برابر رطوبت و آلودگی‌های محیطی مقاوم‌اند و در کارکرد آن‌ها اختلالی ایجاد نمی‌شود.

شما میتوانید از ردیاب کودک مدل G برای ردیابی انواع خودرو ، کامیون و کامیونت ، تریلی کشنده و یخچال ، کانتینر و کالا ، کیف و چمدان و ساک ، موتور سنگین و موتورسیکلت های برقی ، گاوصندوق ، کندوی زنبورعسل ، کودکان اتیسم ، بیماران آلزایمری ، سالمند ، بازاریاب ، پرسنل و شخص ، کامیوتر و لب تاب ، دستگاه های تجهیزات پزشکی ، کیف پول ، حیوانات و … و هر وسیله ای که برای شما ارزشمند و ممکن است. مورد سرقت قرار گیرد است.فاده نمایید.



( فروش ) های دیگر