مشاوره و اجرا ردیاب شخصی در لواسان

personal tracker-1
personal tracker-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهر لواسان در کیلومتری شمال شرق تهران قرار دارد و به عنوان نزدیک‌ترین منطقه خوش آب‌وهوا و ییلاقی شهر تهران به شمار می‌آید. فاصله لواسان تا اتوبان بابایی تهران حدود کیلومتر می‌باشد که در کمتر از ۵ دقیقه می‌توان به آن دسترسی داشت.

غار لوخمیره که با اسامی دیگری همچون زندان‌خانه لار یا روخمیره نیز شناخته می‌شود، در دو کیلومتری شمال غرب روستای برگ جهان در منطقه لواسان قرار دارد. این غار که طول آن به حدود متر می‌رسد، ابعادی به بزرگی دو متر در دو متر دارد. چندین غار کوچک در این منطقه به چشم می‌خورد که اغلب با غار لوخمیره‌ اشتباه گرفته می‌شوند. معیار تشخیص غار اصلی را می‌توان صخره‌ برجسته‌ مقابل آن دانست که در سایر غارها دیده نمی‌شود.

هم‌چنین همراه داشتن دیگر ملزومات سفر، مانند البسه مطابق با فصل، کفش پیاده‌روی مناسب، کرم ضد‌آفتاب، شارژر، دوربین عکاسی برای ثبت لحظات شاد و به‌یاد ماندنی و غیره باعث می‌شود تا در طول سفر با مشکل و نگرانی مواجه نشوید. علاوه‌بر موارد ذکر شده، باید باتوجه به نحوه و زمان سفرتان دیگر تجهیزات لازم را هم فراهم کنید.


شما میتوانید از ردیاب کودک مدل G برای ردیابی انواع خودرو ، کامیون و کامیونت ، تریلی کشنده و یخچال ، کانتینر و کالا ، کیف و چمدان و ساک ، موتور سنگین و موتورسیکلت های برقی ، گاوصندوق ، کندوی زنبورعسل ، کودکان اتیسم ، بیماران آلزایمری ، سالمند ، بازاریاب ، پرسنل و شخص ، کامیوتر و لب تاب ، دستگاه های تجهیزات پزشکی ، کیف پول ، حیوانات و … و هر وسیله ای که برای شما ارزشمند و ممکن است. مورد سرقت قرار گیرد است.فاده نمایید.

شاید شما صاحب شرکتی باشید که پرسنل های زیادی دارد، اهمیت شغل شما و حساس بودن شرایط کار برای شما ایجاب می کند که بخواهید هر لحظه که تمایل داشته باشید ، موقعیت مکانی پرسنل و یا بازاریاب خود را چک و بررسی کنید . راهکار شما ردیاب پرسنلی مدل G می باشد. شما بوسیله این ردیاب براحتی و بدون توجه به مسافت می توانید در هر زمانی که خواستید از طریق سامانه ردیابی با کامپیوتر یا تلفن هوشمند خود بر موقعیت کارمندان خود نظارت داشته باشد.

در واقع می‌توان گفت ردیاب شخصی کاربردی‌ترین فناوری تأمین امنیت برای کودکان و افراد توانخواه به حساب می‌آید که تأثیر بسزایی در کاهش دغدغه‌ها و نگرانی‌های والدین در مورد فرزندانشان داشته است. که به صورت مختصر و تیتروار به آنها اشاره می‌کنیم:



( مشاوره و اجرا ) های دیگر