فروش ردیاب شخصی در ملارد

personal tracker-1
personal tracker-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


دایرکتوری اطلاعاتی سافت اینجا با همکاری کمیسیون نرم افزارهای پیشرفته سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران، کمیته نرم افزار کلانشهر های کشور و بخش خصوصی راه اندازی شده و در صدد ایجاد بستری جامع و مطمئن برای کلیه ذینفعان آن است..

بلوار رسلول اکرم محور دسترسی از ملارد به سمت کرج میباشد که تا ابتدای فردیس کشیده شده است. این خیابان در ابتدا یک خیابان بسیار مستهلک و دو لان بود و با توجه به روند رشد جمعیتی پاسخگوی میزان رفت آمد شهرواندان نبود و شهرداری ملارد آن را تبدیل به بلوار متری به طول متر در دوباند و هرباند تا لاین نمود تا مورد بهربرداری هم میهنان قرار گیرد

شهرستان ملارد از شمال با فردیس، از جنوب با دهستان جوقین و از مغرب با ماهدشت هم‌جوار است.. زلزله مورخ آذر در ساعت : به قدرت ۵٫ ریشتر در عمق کیلومتری زمین به وقوع پیوست و کشته و حدود ۵ زخمی بر جای گذاشت. منطقه سر آسیاب شهرستان ملارد به دلیل بافت شهری فرسوده و ساخت خانه های غیر قانونی و غیر ایمن و تجمع زیاد جمعیت در این منطقه، در برابر زلزله و بلا های طبیعی بسیار آسیب پذیر بوده و باعث نگرانی مردم این منطقه شده است..


از دیگر مشخصات فنی ردیاب شخصی PR می‌توان به قابلیت‌هایی چون ضدآب بودن با است.اندارد IP، دارا بودن دو آنتن داخلی GSM که ماژول سیم کارت بوده و آنتن هوشمند GNSS که به مراتب کارایی بیشتری از تقویت امواج رادیویی و دریافتی را برای شما خواهد داشت.

علاوه بر موارد فوق مهم‌ترین کاربرد و پرکاربردترین مورد است.فاده از این موقعیت‌یاب، است.فاده از آن جهت موقعیت‌یابی و حفاظت از سالمندان، افراد آلزایمری، حیوانات خانگی و کودکان، به‌ویژه کودکان توانخواه و مبتلا به اوتیسم است..

همچنین ردیاب شخصی مدل G  دارای سنسور لرزش می باشد که به محض جابجایی یا تکان خوردن ردیاب ، شک سنسور داخل برد ردیاب تحرید شده و بلافاصله به خط مالک پیام هشدار لرزش را ارسال می نماید و به شما این امکان را میدهد تا در زمانی که این ردیاب را در داخل کیف یا چمدان و یا داخل موتور یا هر وسیله ای که برای شما ارزشمند است. قرار داده باشید ، در صورتی که کسی باعث لرزش ردیاب گردد بلافاصله ردیاب در کوتاه ترین زمان ممکن هشدار لرزش را به خط شما ارسال و شما را از این اتفاق آگاه می سازد



( فروش ) های دیگر