فروش ردیاب شخصی در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

personal tracker-1
personal tracker-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


دارا بودن حسگر تشخیص حرکت، مسافت و الگوریتم‌های هوشمند ارسال اطلاعات بر اساس زمان، مسافت، زاویه چرخش و رخداد در این ردیاب باعث مدیریت ارسال اطلاعات، کاهش مصرف انرژی و هزینه ارسال پیامک گردیده و با داشتن امکان تنظیم گزارشات دریافتی با فرض دریافت، حداکثر گزارشات ارسالی مدت زمان کارکردی در حدود تا ساعت خواهد داشت که در مقایسه با ردیاب‌های شخصی مشابه کارایی قابل قبول‌تری دارد و همین امر این ردیاب را به گزینه‌ای ایده آل در میان سایر ردیاب‌های شخصی تبدیل کرده است..

پروژه سیپاد، پروژه ای ملی است. که با هدف تخصیص سوخت به ناوگان دیزل بر مبنای پیمایش، هوشمندسازی ناوگان درون شهری، جلوگیری از هدر رفت و عرضه خارج از شبکه سوخت دیزل در کشور و همچنین رعایت عدالت در حوزه تخصیص سوخت به ناوگان دیزلی در دست اجرا قرار گرفته است.. است.ارت اولیه این طرح ملی در تاریخ // در سندی با موضوع “روان سازی تامین سوخت مورد نیاز ناوگان حمل و نقل بار و مسافر” به تصویب هیات وزیران رسید. براساس این سند مقرر گردید که سوخت مورد نیاز پیمایش هر ناوگان بر اساس پیمایش محاسبه شده از تجهیزات موقعیت یاب هوشمند و اسناد حمل، تخصیص داده شود.

علاوه بر موارد فوق مهم‌ترین کاربرد و پرکاربردترین مورد است.فاده از این موقعیت‌یاب، است.فاده از آن جهت موقعیت‌یابی و حفاظت از سالمندان، افراد آلزایمری، حیوانات خانگی و کودکان، به‌ویژه کودکان توانخواه و مبتلا به اوتیسم است..



( فروش ) های دیگر