مشاوره و اجرا ردیاب شخصی در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

personal tracker-1
personal tracker-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


سامانه هوشمند پایش ناوگان معادن (سیستم مدیریت هوشمند معدن) پکیجی متشکل از سخت افزار SP رادشید و نرم افزاری با قابلیت سفارشی‌سازی است.، که دارای قابلیت‌های پایش ناوگان ماشین‌آلات، گسیل کامیون‌ها، نظارت و کنترل کیفی عملیات، مدیریت تعمیر و نگهداری، مدیریت سیستم اداری عملیات و گزارش‌گیری است..

باطری میلی آمپری ردیاب پرسنلی مدل G از جنس پلیمری و قابل شارژ می باشد .مدت زمان فول شارژ شدن باطری داخلی ردیاب ساعت طول می کشد. شما میتوانید براحتی و از طریق کابل اندروید باطری ردیاب را شارژ کرده و با هر بار شارژ بین الی روز از ردیاب برای موقعیت یابی است.فاده نمایید. همچنین جی پی اس پرسنلی G ضد آب با مقاومت IP می باشد و در برابر حرارت و رطوبت و گرد و غبار نیز مقاوم است..

در واقع می‌توان گفت ردیاب شخصی کاربردی‌ترین فناوری تأمین امنیت برای کودکان و افراد توانخواه به حساب می‌آید که تأثیر بسزایی در کاهش دغدغه‌ها و نگرانی‌های والدین در مورد فرزندانشان داشته است. که به صورت مختصر و تیتروار به آنها اشاره می‌کنیم:



( مشاوره و اجرا ) های دیگر