فروش ردیاب شخصی در ورامین

personal tracker-1
personal tracker-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


برای دسترسی به ورامین از تهران تنها یک راه ورودی وجود دارد. این میسر برای ماشین‌های سبک و سنگین مورد است.فاده قرار می‌گیرد. راه دیگر برای رسیدن به ورامین، مسیر تهران- شریف‌آباد-پیشوا و وارمین است. که به نسبت مسیر اول طولانی‌تر می‌باشد. ورامین از طریق جاده چرمشهر به ازاده راه قم-گرمسار می‌رسد. علاوه بر مسیرهای جاده‌ای، راه‌آهن وارمین نیز فعال است.. ایستگاه راه آهن ورامین در مسیر راه‌آهن تهران مشهد قرار دارد.

ورامین یکی از شهرهای تاریخی است.ان تهران است.. این شهرستان در کیلومتری جنوب شرقی تهران قرار دارد و از سه شهر جوادآباد، قرچک و پیشوا تشکیل شده است.. کمتر گردشگری به ورامین به عنوان یک مقصد گردشگری فکر می‌کند اما باید گفت که این شهر جزو شهرهای تاریخی تهران محسوب می شود و می‌تواند مقصد مناسبی برای سفرهای یک‌روزه درون است.انی باشد. امروزه با هم گشتی کوتاه در این شهرستان خواهیم زد. با ما همراه باشید.

قصر بهرام ورامین یکی دیگر از بناهای تاریخی معروف ورامین مربوط به دوران صفویه است.. این کاروانسرا در ۵ کیلومتری تهران و سه کیلومتری شمال شرق کارونسرای عین الرشید قرار دارد. قصر بهرام در بین بومیان ورامین در گذشته به عباس‌آباد نیز شناخته می‌شد. پلان این بنا به شکل کاروانسرایی چهار ایوانی، اطاقها در اطراف حیات مرکزی و اسطبلها در پشت آن می باشد.


ردیاب شخصی G دارای نرم افزار AIKA GPS برای گوشی های اندروید و IOS می باشد. شما میتوانید با ورود به بخش محصولات رایان جی پی اس و وارد شدن ببخش محصول خریداری شده ، نرم افزار را در انتهای توضیحات هر محصول دانلود و نصب نمایید . همچنین شما با خرید ردیاب پرسنلی و شخصی از رایان جی پی اس سال اکانت نرم افزاری بدون پرداخت شارژ یا آبونمان سالیانه میتوانید هدیه بگیرید. این ردیاب شخصی هوشمند دارای ماه گارانتی تعویض برد داخلی ردیابی می باشد.

دارا بودن حسگر تشخیص حرکت، مسافت و الگوریتم‌های هوشمند ارسال اطلاعات بر اساس زمان، مسافت، زاویه چرخش و رخداد در این ردیاب باعث مدیریت ارسال اطلاعات، کاهش مصرف انرژی و هزینه ارسال پیامک گردیده و با داشتن امکان تنظیم گزارشات دریافتی با فرض دریافت، حداکثر گزارشات ارسالی مدت زمان کارکردی در حدود تا ساعت خواهد داشت که در مقایسه با ردیاب‌های شخصی مشابه کارایی قابل قبول‌تری دارد و همین امر این ردیاب را به گزینه‌ای ایده آل در میان سایر ردیاب‌های شخصی تبدیل کرده است..

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با است.فاده از طراحان گرافیک است.. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است. و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.



( فروش ) های دیگر