مشاوره و اجرا ردیاب شخصی در ورامین

personal tracker-1
personal tracker-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ورامین زمان پیشین حاکم‌نشین بوده و قلعه در غایت حصانت داشته الحال بعد از تهران محلی در ری از آن شگرف‌تر نیست، و از میوه‌جات انگورش بر تمام ری رجحان دارد و مضافات نیک چنانچه یکی از آن مواضع خاوه است. که حاصلش قریب سه‌هزار تومان است. و بیشتر ارتفاعات یک من صد من می‌شود.

سبک معماری برج علاءالدین بسیار خاص و زیبا است. و بنای اصلی بسیار مشابه گنبد کاووس می‌باشد. برج در حدود متر ارتفاع دارد و از دو قسمت اصلی (بدنه‌ای مدور با بلندای متر) و گنبدی با ارتفاع ۵ متر  که بر روی بدنه قرار می‌گیرد، به‌وجود آمده است..

شیش‌انداز ورامینی از مهم‌ترین و سنتی‌ترین غذاهای ورامین محسوب می‌شود. این غذا برای صبحانه و عصرانه طبخ می‌گردد و مردم برای روزهای پرکار از این غذا میل می‌کردند. این غذای بسیار خوشمزه از موادی شامل پیازداغ فراوان، گردو و تخم‌مرغ تهیه می‌شود.


همچنین ردیاب شخصی مدل G  دارای سنسور لرزش می باشد که به محض جابجایی یا تکان خوردن ردیاب ، شک سنسور داخل برد ردیاب تحرید شده و بلافاصله به خط مالک پیام هشدار لرزش را ارسال می نماید و به شما این امکان را میدهد تا در زمانی که این ردیاب را در داخل کیف یا چمدان و یا داخل موتور یا هر وسیله ای که برای شما ارزشمند است. قرار داده باشید ، در صورتی که کسی باعث لرزش ردیاب گردد بلافاصله ردیاب در کوتاه ترین زمان ممکن هشدار لرزش را به خط شما ارسال و شما را از این اتفاق آگاه می سازد

از دیگر مشخصات فنی ردیاب شخصی PR می‌توان به قابلیت‌هایی چون ضدآب بودن با است.اندارد IP، دارا بودن دو آنتن داخلی GSM که ماژول سیم کارت بوده و آنتن هوشمند GNSS که به مراتب کارایی بیشتری از تقویت امواج رادیویی و دریافتی را برای شما خواهد داشت.

ردیاب شخصی G دارای نرم افزار AIKA GPS برای گوشی های اندروید و IOS می باشد. شما میتوانید با ورود به بخش محصولات رایان جی پی اس و وارد شدن ببخش محصول خریداری شده ، نرم افزار را در انتهای توضیحات هر محصول دانلود و نصب نمایید . همچنین شما با خرید ردیاب پرسنلی و شخصی از رایان جی پی اس سال اکانت نرم افزاری بدون پرداخت شارژ یا آبونمان سالیانه میتوانید هدیه بگیرید. این ردیاب شخصی هوشمند دارای ماه گارانتی تعویض برد داخلی ردیابی می باشد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر