فروش ردیاب شخصی در چهاردانگه

personal tracker-1
personal tracker-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


هنگامی که یک صنعت خاص به یک محدوده کوچک منعطف می شود، پیش نیازهای آن نیز کم کم گرد آن جمع می شوند. مبل و کابیت یکی از پرشمارترین محصولات چهاردانگه تهران هستند. چوب نیز جزو اصلی ترین مصالح در تولید این دو محصول است.. به همین دلیل صنعت چوب در این شهر بسیار پر رونق است..

چهاردانگه در شهرستان اسلامشهر است.ان تهران قرار دارد. این شهر که در جنوب غرب تهران قرار دارد، طبق سرشماری سال ۵ حدود ۵ نفر جمعیت دارد که شهر کوچکی محسوب می شود. البته جمعیت اندک آن گویای این مسئله است. که این شهر بیشتر یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود و بخش مسکونی آن به نسبت بخش های دیگر رونق کمتری دارد.

منطقه چهاردانگه عبارت است. از شهرک حسین آباد، شهرک مطهری، افشین، بهشتی، چهاردانگه، قدس، ناصریه، گلشهر، ماهشهر ،پشمبافی و حسن‌آباد لقمانی. در سال ۸ خورشیدی روستاهای پلائین، عباس‌آباد، مرادآباد، ولی‌آباد، جعفرآباد جنگل، دینارآباد از دهستان چهاردانگه بخش چهاردانگه منتزع شده و به دهستان خلازیر بخش مرکزی شهرستان ری پیوستند.


از جمله کاربردهای نفریاب و ردیاب شخصی PR می‌توان به موقعیت‌یابی خودروهای کرایه‌ای و یا تجهیزات کرایه‌ای، موقعیت‌یابی خودرو و افراد بصورت کاملاً نامحسوس، مدیریت کارکنان شرکت‌ها جهت مدیریت عملکرد، نقطه زنی برای موارد خاص سر زدن بازاریاب‌ها با است.فاده از کلید SOS، ردیابی انواع محموله، بار و چمدان در مسافرت‌ها، ردیابی دستگاه‌های ماینر اشاره نمود.

نرم افزار ردیاب کودک ردیاب شخصی ردیاب پرسنلی مدل G در قالب اندروید و IOS موجود می باشد . شما میتوانید براحتی نرم افزار را بر روی یک یا چند گوشی نصب کنید. سامانه ردیابی از طریق کامپیوتر نیز امکان ورود به پنل ردیاب با کامپیوتر را برای شما فراهم می سازد. امکان دسترسی با SMS نیز یکی دیگر از روش دسترسی به موقعیت ردیاب است. و برای مواقعی کاربرد دارد که ردیاب شما در نقاط فاقد اینترنت قرار دارد و شما می توانید براحتی با پیامک لوکیشن همان لحظه ردیاب را دریافت و در گوگل مپ مشاهده نمایید

باطری میلی آمپری ردیاب پرسنلی مدل G از جنس پلیمری و قابل شارژ می باشد .مدت زمان فول شارژ شدن باطری داخلی ردیاب ساعت طول می کشد. شما میتوانید براحتی و از طریق کابل اندروید باطری ردیاب را شارژ کرده و با هر بار شارژ بین الی روز از ردیاب برای موقعیت یابی است.فاده نمایید. همچنین جی پی اس پرسنلی G ضد آب با مقاومت IP می باشد و در برابر حرارت و رطوبت و گرد و غبار نیز مقاوم است..



( فروش ) های دیگر