مشاوره و اجرا ردیاب شخصی در چهاردانگه

personal tracker-1
personal tracker-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


چهاردانگه در شهرستان اسلامشهر است.ان تهران قرار دارد. این شهر که در جنوب غرب تهران قرار دارد، طبق سرشماری سال ۵ حدود ۵ نفر جمعیت دارد که شهر کوچکی محسوب می شود. البته جمعیت اندک آن گویای این مسئله است. که این شهر بیشتر یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود و بخش مسکونی آن به نسبت بخش های دیگر رونق کمتری دارد.

همان طور که عنوان شد، چهاردانگه تهران یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود. به همین خاطر افراد زیادی برای خرید یا سفارش محصولات به این شهر مراجعه می کنند. همین عامل باعث شده که شهر رونق فراوانی گرفته و صنایع و فروشندگان زیادی برای تولید و عرضه محصولات خود به این شهر مراجعه کنند.

در نهایت توصیه می کنیم که قبل از تصمیم نهایی و خرید محصولات، خودتان سفری به چهاردانگه داشته باشید. بسیاری افراد از این شهر و محصولات آن تعریف می کنند و افرادی نیز به کیفیت محصولات آن خرده می گیرند. شاید بهترین قاضی خودتان باشد که با حضور در این شهر بتوانید تجربه ای بی نظیر از خرید کابینت یا دیگر محصولات این شهر را داشته باشید.


سامانه هوشمند پایش ناوگان معادن (سیستم مدیریت هوشمند معدن) پکیجی متشکل از سخت افزار SP رادشید و نرم افزاری با قابلیت سفارشی‌سازی است.، که دارای قابلیت‌های پایش ناوگان ماشین‌آلات، گسیل کامیون‌ها، نظارت و کنترل کیفی عملیات، مدیریت تعمیر و نگهداری، مدیریت سیستم اداری عملیات و گزارش‌گیری است..

همچنین ردیاب شخصی مدل G  دارای سنسور لرزش می باشد که به محض جابجایی یا تکان خوردن ردیاب ، شک سنسور داخل برد ردیاب تحرید شده و بلافاصله به خط مالک پیام هشدار لرزش را ارسال می نماید و به شما این امکان را میدهد تا در زمانی که این ردیاب را در داخل کیف یا چمدان و یا داخل موتور یا هر وسیله ای که برای شما ارزشمند است. قرار داده باشید ، در صورتی که کسی باعث لرزش ردیاب گردد بلافاصله ردیاب در کوتاه ترین زمان ممکن هشدار لرزش را به خط شما ارسال و شما را از این اتفاق آگاه می سازد

رایان جی پی اس همیشه سعی بر این داشته تا بهترین ردیاب ها را با بالاترین کیفیت و کمترین درصد خطا در اختیار شما مشتریان گرامی قرار بدهد. دقت ردیاب پرسنلی مدل G بسیار دقیق است. و در فضای باز نقطه زنی ردیاب با درصد خطای بین الی متر و در مکان های مسقف بین الی متر می باشد. باطری پلیمری قابل شارژ با ظرفیت میلی آمپر به شما این امکان را می دهد تا با هر بار شارژ کردن ردیاب بین الی روز بصورت کارکرد مداوم موقعیت را بصورت آنلاین مشاهده نمایید.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر