مشاوره و اجرا رله در اسلامشهر

relay-1
relay-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


مساحت کل این بنا مترمربع می باشد که شامل گنبدخانه ، دو شبستان شمالی و جنوبی در دو در دو طرف گنبد خانه و ایوان ورودی در شرق مجموعه می باشد.از دیگر مواردی که می‌توان به آن اشاره کرد  دو اتاق مرتبط به ایوان ، آشپزخانه و سرویس بهداشتی از دیگر قسمت‌های این امامزاده محسوب می‌شوند . همچنین در سال ۸ ضریح فلزی جایگزین ضریح چوبی و مشبک قبل شده است..

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری شهر اسلامشهر تپه سفید گلدسته میباشد که قدمت تاریخی و اسلامی دارد و به عنوان یک آثار ملی به ثبت رسیده و محل قرارگیری این آثار این اثر تاریخی در بخش چهاردانگه در جنوب غربی روستای گلدسته شهرستان اسلامشهر قرار دارد.

این مجموعه که به عنوان یک آثار ملی محسوب میشود و در روستای علی آباد قرار گرفته است. و مجموعه این اثر یکی از دیدنی های این منطقه محسوب میشود.یخچال علی آباد که قدمت آن به دوره قاجاریه برمی‌گردد و دارای دیوار چین های بلند می باشد که این امر برای ایجاد سایه و جلوگیری از تابش نور مستقیم خورشید می باشد.


شرکت برنانیروکاران (برنیکا) در زمینه واردات و پخش تجهیزات برق صنعتی لوازم اندازه گیری آنالوگ و دیجیتال، خازن، ترانسدیوسر، سرج ارستر، صاعقه گیر، رله، دستگاه تست، ترانسفورماتور، ترانس جریان، منبع تغذیه، شنت و فیلتر فعالیت دارد.

بعضی از انواع رله ها که چندین کویل جهت عملکرد در درون خود دارند، جهت حفاظت مدارهای الکتریکی از اضافه بار و خطاهای احتمالی مورد است.فاده قرار می گیرند؛ در سیستم های الکتریکی مدرن این کار توسط تجهیزات دیجیتالی صورت می گیرد که "رله های حفاظتی" نام دارند.

از اولین رله های تولید شده، در مدارهایی با مسافت طولانی به عنوان تقویت کننده است.فاده می شد. این رله ها سیگنال دریافتی از مدار قبلی را دریافت، تقویت و به مدار بعدی منتقل می کردند. همچنین از رله ها بطور گسترده در سیستم های تلفن و کامپیوترهای ابتدایی جهت اجرای عملکردهای لاجیک است.فاده می شد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر