فروش رله در بازار لاله زار

relay-1
relay-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



رله های صنعتی یا رله های شیشه ای عموما در صنعت و سیستم های اتوماسیون صنعتی , در سیگنالینگ و سیستم های حفاظت , در سیستم های کنترل و الکتریکی است.فاده می گردند . از ویژگی های اساسی رله های صنعتی می توان به موارد زیر اشاره نمود : - تعداد کنتاکت ها از یک تا چهار کنتاکت - جریان کنتاکت سوییچ که می تواند تا A افزایش یابد (بستگی به نوع رله دارد) - در انواع سیم پیچ جلوگیری از افزایش ولتاژ - در انواع فلگ دار ودکمه تست دستی رله و امکان قفل کنتاکت های باز و بسته - قابلیت نصب بر روی برد (PCB) , سوکت ها و پایه , ریل های میلیمتری شرکت برنا نیروکاران (برنیکا) دارای نمایندگی انحصاری شرکت Relpol ، در زمینه خرید، فروش، مشاوره و پخش تجهیزات صنعتی و انواع رله های کمکی مانند رله های صنعتی فعالیت دارد .

رله در تعریف قدیمی، نوعی کلید الکتریکی &#x; مکانیکی سریع است. که با عبور جریان از یک سیم پیچ بنام بوبین ، میدان مغناطیسی ایجاد می گردد و باعث تحریک تیغه های مکانیکی می شود. SSR یا رله های حالت جامد فاقد بخش مکانیکی بوده و اجزای متحرکی ندارند.

سوشیما، شرکت فنی مهندسی در زمینه تولید رله های SSR و طراحی مونتاژ و بازسازی ماشین ابزارهای CNC، لیزر و&#; میباشد.همچنین سوشیما صنعت با است.فاده از متخصصین با تجربه و شرکای خارجی خود در حیطه مهندسی الکترونیک سعی در ارائه محصولات و خدمات با کیفیت برای تامین نیاز بازار دارد.



( فروش ) های دیگر