مشاوره و اجرا رله در بومهن

relay-1
relay-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


جمعیت شهر بومهن بر اساس سرشماری سال ایران تقریبا ۵ هزار نفر است.. شهر بومهن بدلیل مجاورت با مراکز صنعتی و نزدیکی با مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها رشد چشمگیری داشته است.. بومهن دارای چندین پارک مانند پارک باغ چنار و پارک بهار و پارک طلاییه است.. بزرگترین مجموعه ورزشی این شهر، مجموعه ورزشی و زمین فوتبال امام رضا (ع) نام دارد. همچنین یکی از مراکز ارتباطات ماهواری ای ایران، در کیلومتری بومهن و در نزدیکی پارک علم و فناوری پردیس قرار گرفته است..

طبق سرشماری سال ، ۵٬۵ نفر جمعیت در بومهن زندگی می‌کنند. در بین جمعیت بومهن، علاوه‌بر قوم فارس، اقوام خراسانی، لر، کرد، مازنی و ترک نیز وجود دارند. این مسأله سبب شده تا در صورت ورود به شهر بومهن، احساس خوشایندی تجربه کنید و بتوانید با فرهنگ‌های مختلف نیز مواجه شوید.

مجاورت شهر بومهن بر دو شاهراه اصلی جاده هراز و جاده فیروزکوه و همچنین نزدیکی آن به پایتخت و شهرکهای صنعتی، پتانسیل زیادی را برای پیشرفت این شهر فراهم کرده است.. البته این مجاورت باعث ترافیک سنگین و ازدحام تردد مسافرین در روزهای تعطیل این شهر و جاده های آن نیز گردیده است..


رله های صنعتی یا رله های شیشه ای عموما در صنعت و سیستم های اتوماسیون صنعتی , در سیگنالینگ و سیستم های حفاظت , در سیستم های کنترل و الکتریکی است.فاده می گردند . از ویژگی های اساسی رله های صنعتی می توان به موارد زیر اشاره نمود : - تعداد کنتاکت ها از یک تا چهار کنتاکت - جریان کنتاکت سوییچ که می تواند تا A افزایش یابد (بستگی به نوع رله دارد) - در انواع سیم پیچ جلوگیری از افزایش ولتاژ - در انواع فلگ دار ودکمه تست دستی رله و امکان قفل کنتاکت های باز و بسته - قابلیت نصب بر روی برد (PCB) , سوکت ها و پایه , ریل های میلیمتری شرکت برنا نیروکاران (برنیکا) دارای نمایندگی انحصاری شرکت Relpol ، در زمینه خرید، فروش، مشاوره و پخش تجهیزات صنعتی و انواع رله های کمکی مانند رله های صنعتی فعالیت دارد .

سوشیما، شرکت فنی مهندسی در زمینه تولید رله های SSR و طراحی مونتاژ و بازسازی ماشین ابزارهای CNC، لیزر و&#; میباشد.همچنین سوشیما صنعت با است.فاده از متخصصین با تجربه و شرکای خارجی خود در حیطه مهندسی الکترونیک سعی در ارائه محصولات و خدمات با کیفیت برای تامین نیاز بازار دارد.

رله کمکی یک کلید الکتریکی است. که بوسیله یک آهن ربای الکتریکی عمل مکانیکی سوییچ را انجام می دهد. رله ها برای کنترل یک مدار با سیگنال های توان پایین (با ایزوله کردن کامل بین مدار فرمان و مدارات قدرت) و یا  زمانی که بخواهیم چندین مدار را با یک سیگنال کنترل کنیم است.فاده می گردد. از مزایای این نوع رله ها می توان به حذف هارمونیک, توانایی سوییچینگ بالا, قطع و وصل بدون جرقه اشاره نمود. همینطور رله ها بصورت گسترده در تلفن ها و کامپیوترها برای انجام عملیات منطقی به کار گرفته شده اند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر