مشاوره و اجرا رله در تهران

relay-1
relay-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


طی پژوهشی که به سفارش شورای فرهنگ عمومی در سال ۸ انجام شد و براساس یک بررسی میدانی و یک جامعه آماری از میان ساکنان ۸۸ شهر و حدود روستای سراسر کشور، درصد اقوامی که در این نظر سنجی نمونه‌گیری شد در این است.ان به قرار زیر بود:

در مناطق شمالی است.ان، بارش بیش از میلی‌متر در سال، دمای کافی، خاک مساعد و ویژگی‌های خاص توپوگرافی پوشش گیاهی مناسبی را به صورت مراتع بهاری و تابستانی در کوه و دشت برای دامپروران محلی و عشایری به وجود می‌آورد. گونه‌های گیاهی عمده در این مناطق عبارت اند از بنه، گز، خاکشیر، شیرین بیان، قیاق، گون، آویشن، خزه و کنگر.

جمعیت خالص افزوده‌شده به تهران در دهه‌های گذشته، بیش از پنج میلیون نفر است.، که پیامدهای اقتصادی، اجتماعی و زیست‌محیطی گسترده‌ای داشته‌است. براساس شش دوره سرشماری انجام شده، جمعیت تهران از سال‌های ۵ تا ۸۵ حدود پنج برابر شده‌است و این رشد در شهرهای اطراف، بیشتر از شهر تهران بوده‌است؛ در کل، رشد شهر تهران طی دهه‌های اخیر در حال کاهش بوده و بیشتر بر جمعیت پیرامون آن افزوده شده‌است.


رله های دو سیم پیچه (بی است.ابل): این نوع رله دارای دو سیم پیچ است. که در روبروی یکدیگر واقع شده اند. زمانیکه جریان از یک سیم پیچ عبور می کند، باعث تحریک آرمیچرمتحرک و کنتاکت های آن شده و کنتاکت ها حرکت می کنند. در ضمن وضعیت کنتاکت ها حتی اگر این سیم پیچ برقدار نباشد، به حالت اولیه برنخواهد گشت و توسط سیستم مکانیکی و یا مغناطیسی  در وضعیت خود باقی خواهند ماند و به منظور تغییر وضعیت کنتاکت ها باید جریانی از دومین سیم پیچ عبور کند.

رله در واقع یک سوئیچ با عملکرد الکتریکال است.. بسیاری از رله های معمولی جهت عملکرد سوئیچ، از یک کویل الکترومغناطیسی است.فاده می کنند اما روش های عملکردی دیگری نیز وجود دارد مانند رله های Solid State که اصول عملکردی متفاوتی دارند.

سوشیما، شرکت فنی مهندسی در زمینه تولید رله های SSR و طراحی مونتاژ و بازسازی ماشین ابزارهای CNC، لیزر و&#; میباشد.همچنین سوشیما صنعت با است.فاده از متخصصین با تجربه و شرکای خارجی خود در حیطه مهندسی الکترونیک سعی در ارائه محصولات و خدمات با کیفیت برای تامین نیاز بازار دارد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر