فروش رله در دماوند

relay-1
relay-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


قله زیبای دماوند از شهر‌های تهران، قم و ورامین قابل رویت است.؛ اما بهتر است. برای صعود به آن باید به تهران یا شهر دماوند سفر کنید. مسیر های اصلی صعود به قله در چهار جبهه مشخص می‌شوند. هر چند که اغلب مسیرها دارای جان پناه هستند، اما بهتر است. حتما گروهی راه بلد را برای کوهنوردی انتخاب کنید. جبهه‌ جنوبی که از سمت جنوب شرقی کوه دماوند آغاز می‌شود رایج‌ترین مسیر صعود است.. آبشار یخی دماوند در مسیر این جبهه قرار دارد. امروزه  جان‌پناه برای کوهنوردان در مسیرهای مختلف صعود به قله ساخته شده که در تعدادی از آن‌ها امکان اقامت شبانه وجود دارد. همچنین می‌توانید در این قرارگاه‌ها راهنمای صعود به قله را نیز دریافت کنید.

اولین کسی که ادعای صعود به دماوند را کرده‌، ابودلف خزرجی است. که در سفرنامه خود به صعودش اشاره کرده و شرحی از قله دماوند داده است.. پس از وی قزوینی، مسعودی، ابن فقیه و نیز ناصر خسرو اشاراتی به موقعیت صعود دماوند داشته‌اند. در زمان‌های قدیم عده‌ای خود را به قلهٔ دماوند رسانیده بودند. ناصر خسرو در سفرنامه اش نوشته است.:

اثر طبیعی ملی قله دماوند با مساحتی بالغ بر ۵ هکتار در سال ۸ طی مصوبه شماره مورخ ۸٫٫ شورای عالی محیط زیست به مجموعه مناطق تحت مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست پیوسته است.. این اثر با ,, تا ,۸,۵ عرض جغرافیایی و ۵, تا ,۵ طول جغرافیایی در شمال شرق تهران و در است.ان مازندران واقع شده است.. از گونه‌های مهم گیاهی آن می‌توان از بومادران، پیر گیاه دماوندی، اسپرس کوهی و گون نام برد. است.فاده بیش از حد از ظرفیت قابل‌تحمل محیط و همچنین بهره‌برداری پوکه معدنی در اطراف این اثر طبیعی ملی، از مهم‌ترین عوامل تهدیدکننده در تخریب آن به شمار می‌آید.


شرکت برنانیروکاران (برنیکا) در زمینه واردات و پخش تجهیزات برق صنعتی لوازم اندازه گیری آنالوگ و دیجیتال، خازن، ترانسدیوسر، سرج ارستر، صاعقه گیر، رله، دستگاه تست، ترانسفورماتور، ترانس جریان، منبع تغذیه، شنت و فیلتر فعالیت دارد.

سوشیما، شرکت فنی مهندسی در زمینه تولید رله های SSR و طراحی مونتاژ و بازسازی ماشین ابزارهای CNC، لیزر و&#; میباشد.همچنین سوشیما صنعت با است.فاده از متخصصین با تجربه و شرکای خارجی خود در حیطه مهندسی الکترونیک سعی در ارائه محصولات و خدمات با کیفیت برای تامین نیاز بازار دارد.

رله های دو سیم پیچه (بی است.ابل): این نوع رله دارای دو سیم پیچ است. که در روبروی یکدیگر واقع شده اند. زمانیکه جریان از یک سیم پیچ عبور می کند، باعث تحریک آرمیچرمتحرک و کنتاکت های آن شده و کنتاکت ها حرکت می کنند. در ضمن وضعیت کنتاکت ها حتی اگر این سیم پیچ برقدار نباشد، به حالت اولیه برنخواهد گشت و توسط سیستم مکانیکی و یا مغناطیسی  در وضعیت خود باقی خواهند ماند و به منظور تغییر وضعیت کنتاکت ها باید جریانی از دومین سیم پیچ عبور کند.



( فروش ) های دیگر