مشاوره و اجرا رله در دیزین

relay-1
relay-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


طول پیست چمن دیزین، ۵ متر است. و در شمال غرب دفتر مدیریت پیست دیزین قرار گرفته است.. علاوه بر امکانات تفریحی، مسابقات فراوانی مانند دوچرخه‌سواری کوهستانی، مسابقات جهانی اسکی روی چمن، تیراندازی با کمان و کایت در این پیست و در فصل تابستان برگزار می‌شوند.

پیست اسکی بین المللی دیزین پیستی عالی چه برای اسنو و چه آلپاین است. که از ساعت ۸ صبح تا حدود مشغول به فعالیت است. و دارای سطوح مختلف برای اسکی می باشد. اگر می خواین علاوه بر لذت بردن از اسکی مسیرتون هم نسبتا خلوت باشد به سمت قله برین که حدودا اسکی از قله تا پایین بین ۵ تا دقیقه طول می کشد. مسیر این پیست خیلی خوب است. و از مزایایی که نسبت به پیست توچال دارد این است. که تقریبا آلپاین و اسنو جدا اسکی میکنند و بریا هم مزاحمتی ایجاد نمی کنند. این پیست برای مسیر های ۵ دقیقه به بالا تله کابین دارد و برای الباقی مسیر ها بشقابی دارد.

دیزین در موقعیتی قرار گرفته است. که به بسیاری از جاذبه‌های طبیعی دیگر اطراف تهران نیز نزدیک است.. شهرستان شمشک و شمیرانات و دیدنی‌های فوق‌العاده آن فاصله کمی با دیزین دارند. هنگام رفتن به دیزین، تماشا کردن این جاذبه‌ها را از دست ندهید.


رله حفاظتی به دستگاهی گفته می شود كه در اثر تغییر كمیت الكتریكی مانند ولت و جریان و یا كمیت فیزیكی مثل درجه حرارت و حركت روغن تحریك شده و باعث به كار افتادن دستگاههای دیگر و نهایتاً قطع مدار به وسیله كلید قدرت یا دژنكتور می گردد. جهت حفاظت فیدرهای هوایی یا زمینی در سیستم های توزیع، نیروگاه ها و پست ها در سطح ولتاژی مختلف از این رله ها است.فاده می شود. جهت حفاظت موتورهای فشار ضعیف یا فشار متوسط در صنایع، از جمله پالایشگاه ها و نیروگاه ها از این رله حفاظتی است.فاده می شود، تا عملکرد مطمئن موتور و سلامت آن، برای مثال اطمینان از وضعیت اضافه بار آن تضمین گردد. حفاظت اصلی یک ترانسفورماتور عبارتست از حفاظت دیفرانسیل که یک حفاظت واحد (

سوشیما، شرکت فنی مهندسی در زمینه تولید رله های SSR و طراحی مونتاژ و بازسازی ماشین ابزارهای CNC، لیزر و&#; میباشد.همچنین سوشیما صنعت با است.فاده از متخصصین با تجربه و شرکای خارجی خود در حیطه مهندسی الکترونیک سعی در ارائه محصولات و خدمات با کیفیت برای تامین نیاز بازار دارد.

رله‌ها این امکان را فراهم می‌سازند که توسط یک سیگنال کنترلی ضعیف (جریان الکتریکی بسیار کم) بتوان تجهیزاتی با جریان بالا را راه‌اندازی و کنترل نمود.کنتاکتورها ازلحاظ ساختمان فیزیکی و عملکردی کاملاً مشابه رله عمل می‌کنند.تفاوت عمده رله و کنتاکتور در این است. که رله در مدار فرمان است.فاده می‌شود و کنتاکتور در مدار قدرت یا به‌عبارت‌دیگر رله‌ها برای حفاظت و تقویت جریان خروجی تجهیزات کنترلی مانند PLC و … است.فاده می‌شود و کنتاکتور برای تقویت سیگنال خروجی رله در کنترل تجهیزات قدرت اعم از الکتروموتورها، بانک‌های خازنی، مدارات روشنایی، گرم‌کن‌های الکتریکی و … است.فاده می‌شود، ازاین‌رو می‌توان رله را یک مدار واسط نیز نامید.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر