فروش رله در شمال تهران

relay-1
relay-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله های شمال تهران یکی دیگر از مناطق پایتخت را تشکیل داده اند و آن هم منطقه است.. این منطقه از جنوب با جاده مخصوص، از شرق با بزرگراه اشرفی اصفهانی و محمد علی جناح، از غرب با رودخانه کن و همچنین از شمال با رشته کوه  البرز همسایگی دارد. جالب است. بدانید که محله های مختلفی در این منطقه وجود دارد که در ادامه به معرفی آن ها پرداخته ایم.

محله نارمک تهران که به محله صد میدان معروف است.، دارای / کیلومتر مربع مساحت و سه ناحیه شهری است.. ۸ هزار و خانوار با هزار و نفر جمعیت دارد. این منطقه یکی از قدیمی‌ترین مناطق تهران است. که در قدیم، نام آن ده نارمک بوده‌است، یکی از مناطق خوش آب و هوا و سردسیری تهران به‌شمار می‌رود. این محله که در ضلع شمالی محله

تهران پایتخت ایران و پرجمعیت ترین شهر آن است. . زندگی در تهران  بعنوان یکی از پرچالش ترین شهر های دنیا ، علاوه بر مشکلات روزمره ، شلوغی و &#; شادی و نشاط را هم بهمراه دارد . مردم تهران روزهارا با کسب و کار و شب هارا با تفریح و گشت و گذار در اماکن تفریحی سپری میکنند . بطور کلی تهران شهری شاداب و سرزنده است. . یکی از بخش های پایتخت که به نوعی بالاشهر آن نیز شناخته میشود ، شمال تهران است. . شمال تهران از قدیمی ترین بخش های پایتخت است. که قدمت آن برابر با کل سن تهران میباشد . ساکنین شمال تهران که اغلب افراد سطح بالای جامعه هستند از سطح رفاه بالایی هم برخوردارند بطوری که سطح سواد و دسترسی به امکانات آموزشی ، تفریحی ، مذهبی و &#; در شمال تهران بسیار بالاست . از آنجایی که آشنایی با شمال تهران نیازمند معرفی کامل و پرداختن به تمامی امکانات آن به تفکیک هر بخش است. ، من در این مقاله قصد دارم تا شمارا با تمامی نکات لازم جهت آشنایی با شمال تهران آشنا کنم پس تا آخر این مقاله با من همراه باشید و نظرات و پیشنهادات  خود را در بخش دیدگاه ها با ما درمیان بگذارید .


رله های دو سیم پیچه (بی است.ابل): این نوع رله دارای دو سیم پیچ است. که در روبروی یکدیگر واقع شده اند. زمانیکه جریان از یک سیم پیچ عبور می کند، باعث تحریک آرمیچرمتحرک و کنتاکت های آن شده و کنتاکت ها حرکت می کنند. در ضمن وضعیت کنتاکت ها حتی اگر این سیم پیچ برقدار نباشد، به حالت اولیه برنخواهد گشت و توسط سیستم مکانیکی و یا مغناطیسی  در وضعیت خود باقی خواهند ماند و به منظور تغییر وضعیت کنتاکت ها باید جریانی از دومین سیم پیچ عبور کند.

رله های دو سیم پیچه ( بی است.ابل): این نوع رله دارای دو سیم پیچ است. که در روبروی یکدیگر واقع شده اند. زمانیکه جریان از یک سیم پیچ عبور می کند، باعث تحریک آرمیچرمتحرک و کنتاکت های آن شده و کنتاکت ها حرکت می کنند. در ضمن وضعیت کنتاکت ها حتی اگر این سیم پیچ برقدار نباشد، به حالت اولیه بر نخواهد گشت و توسط سیستم مکانیکی و یا مغناطیسی  در وضعیت خود باقی خواهند ماند و به منظور تغییر وضعیت کنتاکت ها باید جریانی از  دومین سیم پیچ عبور کند.

رله‌ها این امکان را فراهم می‌سازند که توسط یک سیگنال کنترلی ضعیف (جریان الکتریکی بسیار کم) بتوان تجهیزاتی با جریان بالا را راه‌اندازی و کنترل نمود.کنتاکتورها ازلحاظ ساختمان فیزیکی و عملکردی کاملاً مشابه رله عمل می‌کنند.تفاوت عمده رله و کنتاکتور در این است. که رله در مدار فرمان است.فاده می‌شود و کنتاکتور در مدار قدرت یا به‌عبارت‌دیگر رله‌ها برای حفاظت و تقویت جریان خروجی تجهیزات کنترلی مانند PLC و … است.فاده می‌شود و کنتاکتور برای تقویت سیگنال خروجی رله در کنترل تجهیزات قدرت اعم از الکتروموتورها، بانک‌های خازنی، مدارات روشنایی، گرم‌کن‌های الکتریکی و … است.فاده می‌شود، ازاین‌رو می‌توان رله را یک مدار واسط نیز نامید.



( فروش ) های دیگر