مشاوره و اجرا رله در شمال تهران

relay-1
relay-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


نیاوران به عنوان بخشی از منطقه شهرداری تهران از غرب با محله معروف و پر رفت‌وآمد تجریش، از شرق با محله خوش آب‌وهوای دارآباد، از جنوب با فرمانیه و از شمال با یکی از دیدنی‌ترین چشم‌اندازهای پایتخت یعنی ارتفاعات کلک‌چال در ارتباط است..

محله های شمال تهران مساحت گسترده ای را از شهر بزرگ تهران در بر گرفته اند. در واقع محله های شمال تهران از جمله محبوب ترین محله های پایتخت می باشند که همیشه توجه افراد بسیار زیادی را به خود جلب می کنند. تهران شهری عظیم و بزرگ می باشد که با قرار داشتن در موقعیت مکانی بسیار عالی در ایران، به عنوان یکی از خوش آب و هوا ترین و محبوب ترین شهر های ایران شناخته می شود. در واقع شهر تهران از جمله مشهور ترین شهر های ایران می باشد که این شهرت، بی دلیل نیست. علت شهرت این شهر وجود تعداد بسیار زیادی از جاذبه های گردشگری و تفریحی، برج ها و آسمان خراش های متعدد، امکانات رفاهی و تفریحی، و به طور کلی، تعداد بسیار زیادی از دیدنی ها می باشد. جالب است. بدانید که عموم این جاذبه های گردشگری و آسمان خراش ها در محله های شمال تهران قرار دارند.

محله های شمال تهران مساحت بسیار سیعی از منطقه پایتخت را تشکیل داده اند. همانطور که در مطالب بالا نیز اشاره کردیم، منطقه تهران دارای مساحت بسیار زیادی بوده و در نتیجه، محله های بسیار زیادی را در درون خود قرار داده است.. از جمله محله های شمال تهران که در منطقه قرار دارند می توان به محله برق آلستوم، گیشا، مرزداران، تهران ویلا، سعادت آباد، شهرک مخابرات، شهرک غرب، صادقیه، شهر آرا، طرشت، فرحزاد، تهران ویلا، ستارخان، همایون شهر، اشاره کرد. 


سوشیما، شرکت فنی مهندسی در زمینه تولید رله های SSR و طراحی مونتاژ و بازسازی ماشین ابزارهای CNC، لیزر و&#; میباشد.همچنین سوشیما صنعت با است.فاده از متخصصین با تجربه و شرکای خارجی خود در حیطه مهندسی الکترونیک سعی در ارائه محصولات و خدمات با کیفیت برای تامین نیاز بازار دارد.

رله کمکی یک کلید الکتریکی است. که بوسیله یک آهن ربای الکتریکی عمل مکانیکی سوییچ را انجام می دهد. رله ها برای کنترل یک مدار با سیگنال های توان پایین (با ایزوله کردن کامل بین مدار فرمان و مدارات قدرت) و یا  زمانی که بخواهیم چندین مدار را با یک سیگنال کنترل کنیم است.فاده می گردد. از مزایای این نوع رله ها می توان به حذف هارمونیک, توانایی سوییچینگ بالا, قطع و وصل بدون جرقه اشاره نمود. همینطور رله ها بصورت گسترده در تلفن ها و کامپیوترها برای انجام عملیات منطقی به کار گرفته شده اند.

رله های صنعتی یا رله های شیشه ای عموما در صنعت و سیستم های اتوماسیون صنعتی , در سیگنالینگ و سیستم های حفاظت , در سیستم های کنترل و الکتریکی است.فاده می گردند . از ویژگی های اساسی رله های صنعتی می توان به موارد زیر اشاره نمود : - تعداد کنتاکت ها از یک تا چهار کنتاکت - جریان کنتاکت سوییچ که می تواند تا A افزایش یابد (بستگی به نوع رله دارد) - در انواع سیم پیچ جلوگیری از افزایش ولتاژ - در انواع فلگ دار ودکمه تست دستی رله و امکان قفل کنتاکت های باز و بسته - قابلیت نصب بر روی برد (PCB) , سوکت ها و پایه , ریل های میلیمتری شرکت برنا نیروکاران (برنیکا) دارای نمایندگی انحصاری شرکت Relpol ، در زمینه خرید، فروش، مشاوره و پخش تجهیزات صنعتی و انواع رله های کمکی مانند رله های صنعتی فعالیت دارد .



( مشاوره و اجرا ) های دیگر