مشاوره و اجرا رله در شهر جدید اندیشه

relay-1
relay-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


مدارس گوناگون با کیفیت آموزشی بالا و فضای آموزشی وسیع، مدارس دولتی و غیر دولتی، زمین‌های ورزشی و زمین‌های بازی مناسب کودکان و تمامی شعب بانک‌های مورد نیاز شما، مراکز درمانی شبانه روزی و داروخانه و تعداد محدودی مطب تخصصی به شما خدمات اولیه پزشکی را خواهد داد.

ارتباط مستقیم با مترو وجود ندارد. علی رغم چهار بانده شدن جاده ارتباطی با تهران (محور چیتگر- شهریار) هنوز در شروع و پایان ساعات کاری ترافیک سنگین مشاهده می شود. البته پروژه شش بانده کردن این محور و ایجاد تقاطع غیر همسطح در مهمترین گلوگاه آن در حال اجرا است. و همچنین برنامه اتصال بزرگراه شش بانده شهریار- کرج به اتوبان تهران &#; کرج در محل گرمدره نیز در حال پیشرفت می باشد.

در مقابل، در شهر پرند مسکن مهر بزرگترین پروژه های خود را در اختیار متقاضیان مسکن گذاشته و همین امر موجب افزایش سریع جمعیت ساکن در آن شده است.؛ تا جاییکه امکانات شهری پاسخگوی نیاز ساکنین نبوده و نیاز به سرمایه گذاری و توسعه بیشتر در این بخش است.. پرند به دلیل محل قرار گیری خود در نزدیکی فرودگاه بین المللی امام خمینی و آزاد راه های تهران – قم و تهران- ساوه و راه اندازی خط متروی پرند و سهولت در رفت و آمد به تهران، حائز اهمیت بوده و آینده روشنی برای آن پیش بینی می شود


رله در واقع یک سوئیچ با عملکرد الکتریکال است.. بسیاری از رله های معمولی جهت عملکرد سوئیچ، از یک کویل الکترومغناطیسی است.فاده می کنند اما روش های عملکردی دیگری نیز وجود دارد مانند رله های Solid State که اصول عملکردی متفاوتی دارند.

رله در تعریف قدیمی، نوعی کلید الکتریکی &#x; مکانیکی سریع است. که با عبور جریان از یک سیم پیچ بنام بوبین ، میدان مغناطیسی ایجاد می گردد و باعث تحریک تیغه های مکانیکی می شود. SSR یا رله های حالت جامد فاقد بخش مکانیکی بوده و اجزای متحرکی ندارند.

سوشیما، شرکت فنی مهندسی در زمینه تولید رله های SSR و طراحی مونتاژ و بازسازی ماشین ابزارهای CNC، لیزر و&#; میباشد.همچنین سوشیما صنعت با است.فاده از متخصصین با تجربه و شرکای خارجی خود در حیطه مهندسی الکترونیک سعی در ارائه محصولات و خدمات با کیفیت برای تامین نیاز بازار دارد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر