مشاوره و اجرا رله در شهرک صنعتی شمس آباد

relay-1
relay-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این موضوع باعث می‌شود که جذب و است.خدام نیروهای متخصص و فعال توسط مسئولین این شهرک صنعتی بسیار بالا باشد. صنایع بسیار مشهوری در این شهرک مشغول به فعالیت هستند و نیاز به افراد خبره و با تجربه در حیطه کاری خود دارند. به نوعی می‌توان گفت شهرک صنعتی شمس آباد طی چند سال اخیر نقش مهمی در زمینه اشتغال‌زایی برای کارکنان و افراد جامعه داشته است..

این شهرک صنعتی تقریباً فاصله نزدیکی به شهر تهران دارد. اگر شما بخواهید به صورت عادی و با تاکسی از شهر تهران به سمت این شهرک بروید، حدود ۵ کیلومتر باید بپیمایید که این مسافت برای شما تقریباً برابر با ۵ دقیقه خواهد بود. البته باید گفت این شهرک صنعتی ایستگاه‌های مخصوص به خود را دارد که پرسنل و نیروی کار همه روزه می‌توانند در ایستگاه‌های خط حاضر شوند و به محل کار خود بروند.

پايگاه تحليلي _ خبري شجرنيوز ضمن پايبندي به اصول و ارزش هاي انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي و رعايت اصول و اخلاق حرفه اي در رسانه ها با هدف ارتقاء سطح آگاهي هاي علمي، فرهنگي، ديني، سياسي، اجتماعي و اقتصادي تلاش مي كند با اشاعه فرهنگ نشر صحيح اخبار روز نسبت به ايجاد درختي تنومند و به ثمر رسيده در راستاي پيشرفت و توسعه كشور گام برداشته و در جهت حفظ و تقويت وحدت ملي و تبيين منافع و مصالح ملي و صيانت از آن تلاش كند.


شرکت برنانیروکاران (برنیکا) در زمینه واردات و پخش تجهیزات برق صنعتی لوازم اندازه گیری آنالوگ و دیجیتال، خازن، ترانسدیوسر، سرج ارستر، صاعقه گیر، رله، دستگاه تست، ترانسفورماتور، ترانس جریان، منبع تغذیه، شنت و فیلتر فعالیت دارد.

سوشیما، شرکت فنی مهندسی در زمینه تولید رله های SSR و طراحی مونتاژ و بازسازی ماشین ابزارهای CNC، لیزر و&#; میباشد.همچنین سوشیما صنعت با است.فاده از متخصصین با تجربه و شرکای خارجی خود در حیطه مهندسی الکترونیک سعی در ارائه محصولات و خدمات با کیفیت برای تامین نیاز بازار دارد.

رله های  تاخیر زمانی، رله های کنترلی  هستند که بر اساس زمان، عملیات کنترل را انجام می دهند. تفاوت اصلی رله و رله های تاخیر زمانی، در زمان باز و بسته شدن کنتاکت هاست. در یک رله کنترلی، زمانیکه ولتاژ به یک سیم پیچ اعمال شود و یا از آن برداشته شود، وضعیت کنتاکت ها تغییر می کند. اما در رله های تاخیر زمانی، کنتاکت ها قبل و یا بعد از مدت زمان معینی، باز و بسته می شوند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر