فروش رله در شهرک صنعتی پیشوا

relay-1
relay-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرک صنعتی پیشوا به مساحت هکتار در تاریخ // تاسیس و بر اساس آخرین آمار . هکتار واگذار و قرارداد منعقد گردید. تعداد واحدهای فعال به واحد رسیده است. که منجر به اشتغال نفر در محل فعلی و ظرفیت هزار نفر در صورت تکمیل شده است..

شهرک صنعتی پیشوا به مساحت هکتار در تاریخ // تاسیس و بر اساس آخرین آمار . هکتار واگذار و قرارداد منعقد گردید. تعداد واحدهای فعال به واحد رسیده است. که منجر به اشتغال نفر در محل فعلی و ظرفیت هزار نفر در صورت تکمیل شده است..

شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.


رله های تک سیم پیچه (مونواستابل): رله های نوع مونواستابل بسیار مورد است.فاده قرار می گیرند و از رله های پرکاربرد هستند. زمانیکه جریان از سیم پیچ عبور می کند، آرمیچر متحرک کنتاکت ها را تحریک نموده و باعث تغییر وضعیت کنتاکت ها می شود. زمانیکه جریان قطع شود، آرمیچر و کنتاکت ها به حالت اولیه خود باز می گردند.

سوشیما، شرکت فنی مهندسی در زمینه تولید رله های SSR و طراحی مونتاژ و بازسازی ماشین ابزارهای CNC، لیزر و&#; میباشد.همچنین سوشیما صنعت با است.فاده از متخصصین با تجربه و شرکای خارجی خود در حیطه مهندسی الکترونیک سعی در ارائه محصولات و خدمات با کیفیت برای تامین نیاز بازار دارد.

رله حفاظتی به دستگاهی گفته می شود كه در اثر تغییر كمیت الكتریكی مانند ولت و جریان و یا كمیت فیزیكی مثل درجه حرارت و حركت روغن تحریك شده و باعث به كار افتادن دستگاههای دیگر و نهایتاً قطع مدار به وسیله كلید قدرت یا دژنكتور می گردد. جهت حفاظت فیدرهای هوایی یا زمینی در سیستم های توزیع، نیروگاه ها و پست ها در سطح ولتاژی مختلف از این رله ها است.فاده می شود. جهت حفاظت موتورهای فشار ضعیف یا فشار متوسط در صنایع، از جمله پالایشگاه ها و نیروگاه ها از این رله حفاظتی است.فاده می شود، تا عملکرد مطمئن موتور و سلامت آن، برای مثال اطمینان از وضعیت اضافه بار آن تضمین گردد. حفاظت اصلی یک ترانسفورماتور عبارتست از حفاظت دیفرانسیل که یک حفاظت واحد (



( فروش ) های دیگر