مشاوره و اجرا رله در شهرک صنعتی چرمشهر

relay-1
relay-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرک صنعتی چم شهر در تاریخ // با مساحت تقریبی هکتار تاسیس و شروع به کار کرد و تا امروز مساحتی بالغ بر / هکتار واگذار شده و قرارداد منعقد و واحد به بهره برداری رسیده است.. و باعث شده است. هزار و نفر در این شهرک صنعتی مشغول به کار شوند.

این شهرک جزو بزرگترین شهرک های صنعتی تهران است. که با ساخت سوله‌هایی برای تولید چرم تاسیس و فعالیت می کند. شهرک صنعتی چرمشهر در حاشیه شهر تهران در شهرستان ورامین واقع شده است.. شهرک صنعتی چرمشهر یکی از شهرک صنعتی ورامین است. که با ظرفیت اشتغال هزار نفر در این شهرک راه اندازی شد که زمینه اشتغال بیشتر جوانان و کاهش بیکاری را فراهم کرده است..

شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.


رله های دو سیم پیچه (بی است.ابل): این نوع رله دارای دو سیم پیچ است. که در روبروی یکدیگر واقع شده اند. زمانیکه جریان از یک سیم پیچ عبور می کند، باعث تحریک آرمیچرمتحرک و کنتاکت های آن شده و کنتاکت ها حرکت می کنند. در ضمن وضعیت کنتاکت ها حتی اگر این سیم پیچ برقدار نباشد، به حالت اولیه برنخواهد گشت و توسط سیستم مکانیکی و یا مغناطیسی  در وضعیت خود باقی خواهند ماند و به منظور تغییر وضعیت کنتاکت ها باید جریانی از دومین سیم پیچ عبور کند.

رله حفاظتی به دستگاهی گفته می شود كه در اثر تغییر كمیت الكتریكی مانند ولت و جریان و یا كمیت فیزیكی مثل درجه حرارت و حركت روغن تحریك شده و باعث به كار افتادن دستگاههای دیگر و نهایتاً قطع مدار به وسیله كلید قدرت یا دژنكتور می گردد. جهت حفاظت فیدرهای هوایی یا زمینی در سیستم های توزیع، نیروگاه ها و پست ها در سطح ولتاژی مختلف از این رله ها است.فاده می شود. جهت حفاظت موتورهای فشار ضعیف یا فشار متوسط در صنایع، از جمله پالایشگاه ها و نیروگاه ها از این رله حفاظتی است.فاده می شود، تا عملکرد مطمئن موتور و سلامت آن، برای مثال اطمینان از وضعیت اضافه بار آن تضمین گردد. حفاظت اصلی یک ترانسفورماتور عبارتست از حفاظت دیفرانسیل که یک حفاظت واحد (

رله های صنعتی یا رله های شیشه ای عموما در صنعت و سیستم های اتوماسیون صنعتی , در سیگنالینگ و سیستم های حفاظت , در سیستم های کنترل و الکتریکی است.فاده می گردند . از ویژگی های اساسی رله های صنعتی می توان به موارد زیر اشاره نمود : - تعداد کنتاکت ها از یک تا چهار کنتاکت - جریان کنتاکت سوییچ که می تواند تا A افزایش یابد (بستگی به نوع رله دارد) - در انواع سیم پیچ جلوگیری از افزایش ولتاژ - در انواع فلگ دار ودکمه تست دستی رله و امکان قفل کنتاکت های باز و بسته - قابلیت نصب بر روی برد (PCB) , سوکت ها و پایه , ریل های میلیمتری شرکت برنا نیروکاران (برنیکا) دارای نمایندگی انحصاری شرکت Relpol ، در زمینه خرید، فروش، مشاوره و پخش تجهیزات صنعتی و انواع رله های کمکی مانند رله های صنعتی فعالیت دارد .



( مشاوره و اجرا ) های دیگر