فروش رله در شهرک صنعتی چهاردانگه

relay-1
relay-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر چرخی در شهرستان چهاردانگه تهران بزنید، محصولات و صنایع زیادی را در آن مشاهده خواهید کرد. صنعت مبلمان و کابینت جزء محصولات شاخص این بازار عظیم محسوب می شوند. افراد زیادی در حال تولید و عرضه انواع کابینت بخصوص کابینت های با

قدرت چانه زنی در ایران بسیار حیاتی است.. ممکن است. شما کمترین سود را روی محصول خود بگذارید اما ایرانی ها دوست دارند باز هم قیمت کمتری پرداخت کرده و در نهایت سرافراز از فروشگاه شما خارج شوند. به قول معروف «پوزه فروشنده را به خاک بمالند.»

اگر قیمت های چهاردانگه تهران را با دیگر بازارهای کابینت و مبل تهران مقایسه کنید، متعجب خواهید شد. قیمت ها در چهاردانگه به طرز شگفت انگیزی پایین است.. برای مثال، بازار مبل یافت آباد که فاصله زیادی با چهاردانگه ندارد، قیمت های بسیار بالاتری دارد.


رله های  تاخیر زمانی، رله های کنترلی  هستند که بر اساس زمان، عملیات کنترل را انجام می دهند. تفاوت اصلی رله و رله های تاخیر زمانی، در زمان باز و بسته شدن کنتاکت هاست. در یک رله کنترلی، زمانیکه ولتاژ به یک سیم پیچ اعمال شود و یا از آن برداشته شود، وضعیت کنتاکت ها تغییر می کند. اما در رله های تاخیر زمانی، کنتاکت ها قبل و یا بعد از مدت زمان معینی، باز و بسته می شوند.

رله در واقع یک سوئیچ با عملکرد الکتریکال است.. بسیاری از رله های معمولی جهت عملکرد سوئیچ، از یک کویل الکترومغناطیسی است.فاده می کنند اما روش های عملکردی دیگری نیز وجود دارد مانند رله های Solid State که اصول عملکردی متفاوتی دارند.

بعضی از انواع رله ها که چندین کویل جهت عملکرد در درون خود دارند، جهت حفاظت مدارهای الکتریکی از اضافه بار و خطاهای احتمالی مورد است.فاده قرار می گیرند؛ در سیستم های الکتریکی مدرن این کار توسط تجهیزات دیجیتالی صورت می گیرد که "رله های حفاظتی" نام دارند.



( فروش ) های دیگر