فروش رله در شهریار

relay-1
relay-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محمدحسین بهجت تبریزی که در سه دوره‌ی تاریخی قاجار، پهلوی و جمهوری اسلامی زیست، به فارسی و ترکی آذربایجانی شعر می‌سرود و اشعاری که از وی در هر دو زبان به یادگار ماند توانست جای خود را در ذهن مردم ایران‌زمین باز کند. از این شاعر بیش از هزار بیت شعر به زبان فارسی و حدود سه هزار بیت به زبان ترکی آذری به جای مانده است.. برخی از اشعار شهریار را می‌توان در زمره‌ی شاهکارهای ادبیات گنجاند، از جمله مجموعه‌ی «

استاد شهریار در اوایل تحصیل پزشکی، دلباخته‌ی دختری به نام ثریا شد و این دو مدتی نیز با هم نامزد بودند اما رقیب عشقی شهریار پسرعموی رضاشاه و شخصی پرنفوذ بود. ثریا، علی‌رغم اینکه به شهریار علاقه‌مند بود، در نهایت مجبور شد با چراغعلی سالار حشمت ازدواج کند.

این مجموعه تلویزیونی پیرامون زندگی محمدحسین شهریار از دوران کودکی تا درگذشت اوست. داستان این مجموعه تلویزیونی از سال‌ها قبل در اواخر دوره حکومت قاجار روایت می‌شود. سید اسماعیل، یکی از وکلای مشهور تبریز که در جنگ و شورش این شهر، چند فرزند خود را از دست داده، پس از به دنیا آمدن فرزندی از همسرش، کوکب خانم تصمیم می‌گیرد برای حفظ فرزند آخر خود، او را به روستای خوشکناب نزد خواهرش بفرستد. مردی که بعدها به شهریار معروف می‌شود تا پایان دوره کودکی در این محل می‌ماند و در این سال‌ها با ابراهیم ادیب آشنا می‌شود مردی که بعدها در زندگی او تأثیر زیادی دارد.


رله کمکی یک کلید الکتریکی است. که بوسیله یک آهن ربای الکتریکی عمل مکانیکی سوییچ را انجام می دهد. رله ها برای کنترل یک مدار با سیگنال های توان پایین (با ایزوله کردن کامل بین مدار فرمان و مدارات قدرت) و یا  زمانی که بخواهیم چندین مدار را با یک سیگنال کنترل کنیم است.فاده می گردد. از مزایای این نوع رله ها می توان به حذف هارمونیک, توانایی سوییچینگ بالا, قطع و وصل بدون جرقه اشاره نمود. همینطور رله ها بصورت گسترده در تلفن ها و کامپیوترها برای انجام عملیات منطقی به کار گرفته شده اند.

با توجه به عمومیت این نوع رله ها, رله های مینیاتوری ممکن است. در سیستم های آلارم, به عنوان سیستم اینترفیس در اتوماسیون صنعتی, سیستم های قدرت الکتریکی, سیستم کنترل روشنایی, سیستم کنترل روشنایی راه پله, سیستم کنترل روشنایی اضطراری, سیستم های کنترل خانگی و تجهیزات صنعت غذایی و در سیستم های متعدد برق است.فاده گردد.

سوشیما، شرکت فنی مهندسی در زمینه تولید رله های SSR و طراحی مونتاژ و بازسازی ماشین ابزارهای CNC، لیزر و&#; میباشد.همچنین سوشیما صنعت با است.فاده از متخصصین با تجربه و شرکای خارجی خود در حیطه مهندسی الکترونیک سعی در ارائه محصولات و خدمات با کیفیت برای تامین نیاز بازار دارد.



( فروش ) های دیگر