مشاوره و اجرا رله در غرب تهران

relay-1
relay-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در طی حکومت پهلوی به دلیل سهولت تردد افراد ساکن در  روستای کن و همچنین مجاورت این منطقه با تهران ویلا ساخت و ساز سرعت بسیار تندی به خود گرفت و زودتر از مناطقی همچون سعادت آباد رشد کرد ولی بعد از مدتی این بافت روند به روز شدن خود را از دست داد و نسبت به دیگر مناطق غرب از نظر فرهنگی و معماری رشد کندتری به خود گرفت. امروزه در میدان صادقیه که در ضلع شرقی آن پاساژ گلدیس قرار دارد به عنوان یکی از اصلی ترین مراکز غرب تهران به حساب می آید.

موقعیت جغرافیایی این محله به گونه ای است. که دسترسی بسیار آسانی به بزرگراه‌هایی چون چمران(پارک وی)، نیایش، یادگار امام، همت، شیخ فضل‌الله نوری و حکیم دارد. به نوعی می توانیم بگوییم که وضعیت شهرک غرب از لحاظ دسترسی بسیار عالی است..

جالب است. بدانید که منطقه به عنوان توریستی ترین منطقه شهر تهران می باشد که روز به روز بر میزان جاذبه های تفریحی و گردشگری آن افزایش می یابد. در واقع برخی از جاذبه های گردشگری که در این منطقه وجود دارند شهرتی جهانی داشته و از سایر کشور های جهان برای گردش و بازدید از این مناطق دیدنی به پایتخت می آیند و چندین روز را در این منطقه به گشت و گذار می پردازند. اما در ادامه به معرفی محبوب ترین جاذبه های گردشگری در منطقه پرداخته ایم.


رله های لچینگ مغناطیسی، می توانند دارای یک کویل و یا دو کویل باشند. در رله ایی که دارای یک کویل هستند، زمانیکه که برق با یک پلاریته وصل می شود، رله در یک جهت عمل خواهد کرد و زمانیکه پلاریته برعکس شد ریست می شود. در رله ای که دارای دو کویل هستند، زمانیکه ولتاژ به کویل ریست (کویل دوم)، اعمال شود، کنتاکت ها حرکت خواهند کرد.

رله های صنعتی یا رله های شیشه ای عموما در صنعت و سیستم های اتوماسیون صنعتی , در سیگنالینگ و سیستم های حفاظت , در سیستم های کنترل و الکتریکی است.فاده می گردند . از ویژگی های اساسی رله های صنعتی می توان به موارد زیر اشاره نمود : - تعداد کنتاکت ها از یک تا چهار کنتاکت - جریان کنتاکت سوییچ که می تواند تا A افزایش یابد (بستگی به نوع رله دارد) - در انواع سیم پیچ جلوگیری از افزایش ولتاژ - در انواع فلگ دار ودکمه تست دستی رله و امکان قفل کنتاکت های باز و بسته - قابلیت نصب بر روی برد (PCB) , سوکت ها و پایه , ریل های میلیمتری شرکت برنا نیروکاران (برنیکا) دارای نمایندگی انحصاری شرکت Relpol ، در زمینه خرید، فروش، مشاوره و پخش تجهیزات صنعتی و انواع رله های کمکی مانند رله های صنعتی فعالیت دارد .

رله های لچینگ مغناطیسی، جهت حرکت کنتاکت هایشان نیاز به یک پالس کویل و جهت برگشت کنتاکت ها نیاز به یک پالس برگشتی از یک کویل دیگر دارند. رله های لچینگ مغناطیسی، در مواردی کاربرد دارند که قطع و وصل برق نباید منجر به وصل کنتاکت ها شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر