فروش رله در لواسان

relay-1
relay-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


رفتن به درون غار در دل کوه‌ کمی شبیه به فیلم‌های ژانر وحشت هیجان شما را بر‌می‌انگیزد. فعالیت این موزه توسط است.اد ناصر هوشمند وزیری آغاز شد. آثاری که در موزه وجود دارند با هزینه شخصی است.اد وزیری و تحت نظر ایشان ساخته شده‌اند.

دیدنی‌های لواسان بسیار زیاد و متنوع است.. برخی از این جاذبه‌های گردشگری لواسان در میان گردشگران بسیار محسوب می‌باشد. در ادامه به برخی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری لواسان اشاره می‌کنیم. در سفر خود به این شهر زیبا، حتما از جاهای دیدنی لواسان بازدید کنید.

یکی از پارک‌های جنگلی لواسان که در میان گردشگرن بسیار محبوب شده، پارک جنگلی لواسان است. که با نام پارک غزال هم شناخته می‌شود. پارک جنگلی در کیلومتری جاده تلو قرار دارد و در روزهای آخر هفته بازدیدکنندگان بسیار به آنجا می‌روند. پوشش حیوانی موجود در پارک لواسان شامل شغال، روباه، عقاب، کبک و قرقی می‌باشد که از دیگر جاذبه‌های این پارک محسوب می‌شود.


رله‌ها این امکان را فراهم می‌سازند که توسط یک سیگنال کنترلی ضعیف (جریان الکتریکی بسیار کم) بتوان تجهیزاتی با جریان بالا را راه‌اندازی و کنترل نمود.کنتاکتورها ازلحاظ ساختمان فیزیکی و عملکردی کاملاً مشابه رله عمل می‌کنند.تفاوت عمده رله و کنتاکتور در این است. که رله در مدار فرمان است.فاده می‌شود و کنتاکتور در مدار قدرت یا به‌عبارت‌دیگر رله‌ها برای حفاظت و تقویت جریان خروجی تجهیزات کنترلی مانند PLC و … است.فاده می‌شود و کنتاکتور برای تقویت سیگنال خروجی رله در کنترل تجهیزات قدرت اعم از الکتروموتورها، بانک‌های خازنی، مدارات روشنایی، گرم‌کن‌های الکتریکی و … است.فاده می‌شود، ازاین‌رو می‌توان رله را یک مدار واسط نیز نامید.

کنتاکتورها نیز در واقع به نوعی رله هایی هستند که در مدارات با قدرت بالا جهت قطع و وصل مستقیم مدار مورد است.فاده قرار می گیرند مانند قطع و وصل مدار موتورهای الکتریکی و یا بارهای دیگر. رله های Solid-State نیز جهت قطع و وصل مدارات با قدرت بالا مورد است.فاده قرار می گیرند با این تفاوت که قطعه متحرکی درون خود ندارند و به جای آن از یک قطعه نیمه هادی جهت عملیات سوئیچینگ است.فاده می کنند.

از اولین رله های تولید شده، در مدارهایی با مسافت طولانی به عنوان تقویت کننده است.فاده می شد. این رله ها سیگنال دریافتی از مدار قبلی را دریافت، تقویت و به مدار بعدی منتقل می کردند. همچنین از رله ها بطور گسترده در سیستم های تلفن و کامپیوترهای ابتدایی جهت اجرای عملکردهای لاجیک است.فاده می شد.



( فروش ) های دیگر