مشاوره و اجرا رله در لواسان

relay-1
relay-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از اولین جاهای دیدنی در سفر به لواسان گردنه قوچک است.؛ اما چرا باید از این گردنه دیدن کنیم؟ گردنه قوچک گردنه‌ای است. که تهران را به منطقه شمیرانات و جاهای دیدنی لواسان متصل می‌سازد. علاوه بر این در اینجا شاهد پارک جنگلی لواسان هم هستید. البته لواسان چند پارک جنگلی دارد و این پارک را با نام پارک جنگلی قوچک هم می‌شناسند.

حمام تاریخی روستای افجه نیز در نوع خود دیدنی به نظر می‌رسد؛ به‌خصوص که به دستور شاه عباس ساخته شده و دیوارها و کف حمام بازسازی شده است.. جالب اینکه مردم هنوز از این حمام است.فاده می‌کنند؛ با این تفاوت که خزینه را تعطیل کرده‌اند و حمام به‌صورت نمره (اتاقک‌های تک‌نفره با دوش) درآمده است.. این اثر در سال ۸ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسید.

چیزی که پارک جنگلی تلو را برای گردشگران متمایز می‌کند این است. که با وجود فاصله بسیار کمی که از تهران دارد از نظر گونه‌های گیاهی و جانوری بسیار متفاوت از پارک‌های جنگلی تهران است.. تعداد زیادی از ساکنان پایتخت ترجیح می‌دهند آخر هفته‌های خود را در پارک جنگلی تلو لواسان سپری کنند پس اگر نمی‌خواهید در شلوغی از این پارک دیدن کنید برنامه گشت‌وگذارتان را به روزهای وسط هفته موکول کنید.


رله های لچینگ مغناطیسی، می توانند دارای یک کویل و یا دو کویل باشند. در رله ایی که دارای یک کویل هستند، زمانیکه که برق با یک پلاریته وصل می شود، رله در یک جهت عمل خواهد کرد و زمانیکه پلاریته برعکس شد ریست می شود. در رله ای که دارای دو کویل هستند، زمانیکه ولتاژ به کویل ریست (کویل دوم)، اعمال شود، کنتاکت ها حرکت خواهند کرد.

رله های لچینگ مغناطیسی، جهت حرکت کنتاکت هایشان نیاز به یک پالس کویل و جهت برگشت کنتاکت ها نیاز به یک پالس برگشتی از یک کویل دیگر دارند. رله های لچینگ مغناطیسی، در مواردی کاربرد دارند که قطع و وصل برق نباید منجر به وصل کنتاکت ها شود.

بعضی از انواع رله ها که چندین کویل جهت عملکرد در درون خود دارند، جهت حفاظت مدارهای الکتریکی از اضافه بار و خطاهای احتمالی مورد است.فاده قرار می گیرند؛ در سیستم های الکتریکی مدرن این کار توسط تجهیزات دیجیتالی صورت می گیرد که "رله های حفاظتی" نام دارند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر