مشاوره و اجرا رله در پیشوا

relay-1
relay-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ایستگاه راه‌آهن پیشوا یکی از ایستگاه‌های خط سراسری تهران - مشهد است. که حد فاصل ایستگاه‌های ورامین و گرمسار است. و در سال احداث گردید. علاوه بر این، ایستگاه راه‌آهن دیگری در داخل شهر پیشوا ایجاد شده و ایستگاه پایانی ریل باس تهران-پیشوا است..

پیشوا از معدود شهرهایی است. که علی‌رغم نزدیکی به پایتخت، مهاجران کمی پذیرفته و بیشتر مردمان آن بومی همین منطقه هستند، به همین دلیل از شهرهای کم جمعیت است.ان تهران محسوب می‌شود. طبق سرشماری سال ۵، این شهر تعداد ۵۸ نفر جمعیت داشته‌است.

نواحی پیشوا شامل کوی‌ها و محله‌های قدیمی شهر و شهرک‌های بعضاً تازه تأسیس و در حال توسعه هستند که همگی در قالب یک منطقه شهرداری اداره می‌شود. بعضی از این محلات قبلاً روستا بوده‌اند اما امروز جزء شهر پیشوا محسوب می‌شوند. نواحی مختلف شهر پیشوا عبارتند از:


شرکت برنانیروکاران (برنیکا) در زمینه واردات و پخش تجهیزات برق صنعتی لوازم اندازه گیری آنالوگ و دیجیتال، خازن، ترانسدیوسر، سرج ارستر، صاعقه گیر، رله، دستگاه تست، ترانسفورماتور، ترانس جریان، منبع تغذیه، شنت و فیلتر فعالیت دارد.

با توجه به عمومیت این نوع رله ها, رله های مینیاتوری ممکن است. در سیستم های آلارم, به عنوان سیستم اینترفیس در اتوماسیون صنعتی, سیستم های قدرت الکتریکی, سیستم کنترل روشنایی, سیستم کنترل روشنایی راه پله, سیستم کنترل روشنایی اضطراری, سیستم های کنترل خانگی و تجهیزات صنعت غذایی و در سیستم های متعدد برق است.فاده گردد.

بعضی از انواع رله ها که چندین کویل جهت عملکرد در درون خود دارند، جهت حفاظت مدارهای الکتریکی از اضافه بار و خطاهای احتمالی مورد است.فاده قرار می گیرند؛ در سیستم های الکتریکی مدرن این کار توسط تجهیزات دیجیتالی صورت می گیرد که "رله های حفاظتی" نام دارند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر