فروش رنگ صنعتی در اسلامشهر

Industrial paints-1
Industrial paints-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


سافت اینجا اولین دایرکتوری جامع صنعت انفورماتیک ایران است. که با هدف معرفی همه ارکان و ابعاد انفورماتیک ایران شامل محصولات و خدمات نرم افزاری و سخت افزاری، رزومه شرکت های فعال این حوزه و معرفی کارفرمایان شاخص راه اندازی شده است..

گروه حوزه و دانشگاه : معاون اداری و مالی دانشگاه پیام نور گفت با سیستم یکسا‌ن‌سازی شهریه‌ دانشگاه پیام نور دوره‌های رسمی با افزایش ۵ درصدی و دوره‌های فراگیر با کاهش شهریه رو‌به‌رو شده‌اند. فرشاد ابراهیم‌پور معاون اداری‌و‌مالی دانشگاه پیام‌نور گفت: بر اساس مصوبات هیئت‌امنای دانشگاه پیام‌نور، شهریه‌های این دانشگاه هر ساله‌ با افزایش حدود […]

ایجاد کارخانه‌های بزرگ و قدیمی در اطراف محور جاده قدیم ساوه همچون کیان تایر، ایران خودرو دیزل، میهن، قایق سازی و غیره، موجب جذب مهاجران جویای کار و اسکان آن‌ها در این منطقه شهری در پیش و پس از انقلاب ایران بوده‌است. نبود برنامه‌ریزی کلان در ارتباط با این میزان از مهاجرت از طرفی موجب افزایش تراکم جمعیتی و ساختمانی شده و از سویی این شهرستان را به لحاظ سیاسی و جمعیتی و اجتماعی در جایگاه ویژه‌ای در نزدیکی کلانشهر تهران قرار داده‌است.


این پلیمرها به داشتن مقاومت بالا در برابر اسیدها، بازها و حلال‌های شیمیایی که منجر به تخریب فلزات می‌شوند، شناخته شده هستند. در این پوشش‌ها است.فاده از فسفات‌ها به منظور دستیابی به بیشترین عملکرد در برابر خوردگی نیز امکان پذیر است.. این پوشش‌های با کیفیت در حالت‌های پودری، آب پایه، الکترواستاتیک و &#; نیز موجود می‌باشد.

ماموریت حلال ها اساسا این است. که اجازه دهند رنگ با روش انتخاب‌شده اعمال شود و قوام آن را اصلاح کند. یک رنگ بدون افزودن حلال ها و صرفا بر اساس رنگدانه و چسب، دارای ویسکوزیته و غلظت بسیار بالایی است.. دیگر کارایی این مواد ایجاد امکان ساخت رنگ و حفظ ثبات آن است.. معمولا چندین نوع حلال برای منظورهای مختلفی مانند تنظیم قدرت حل شدن، سهولت کاربرد و&#; است.فاده می‌شود. نمونه‌ای از حلال ها عبارت‌اند از: هیدروکربن‌های آلفاتیک، الکل، کلرید و کتون.

اپوکسی رویه پلی آمید جمیل: Epoxy polyamide top layer اين محصول بر پايه رزين اپوکسی و هاردنر پلی آميد و از بهترين مواد اوليه بازار فرموله شده است. . براي انواع سطوح جهت لايه نهايی و در سيستم هاي رنگی پس از لايه پرايمر و ميانی مورد ، بخصوص سطوح فولادي و بتنی بكار می رود .اين محصول در صنعت است.فاده قرار می گيرد . دوام، چسبندگی و مقاومت بسيار عالی اين محصول در برابر رطوبت و مواد خورنده (اسيدهاي ضعيف و قليا ) باعث شده است. بطور وسيعی در صنايع مورد است.فاده قرار گيرد. به اندازه کافی تینر اپوکسی اضافه و بخوبی همزده و بعد است.فاده گردد. نحوه اعمال رنگ بصورت اسپری می باشد.



( فروش ) های دیگر