مشاوره و اجرا رنگ صنعتی در اسلامشهر

Industrial paints-1
Industrial paints-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از این شهرستان تاکنون اثر تاریخی و باستانی در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده‌ است.. این منطقه به دلیل مرغوبیت و حاصلخیزی زمین‌های مستعد کشاورزی، وجود رودخانه‌های پرآب، رشته قنات‌های جاری و نزدیکی به تهران از دیرباز مورد توجه بوده‌است. محوطه باستانی مافین آباد اسلامشهر که به دلیل حفاری‌های غیرمجاز آسیب دیده‌، دارای کهن‌ترین دوره تاریخی است. که دیرینگی آن به هزاره پنجم پیش از میلاد می‌رسد.

مساحت کل این بنا مترمربع می باشد که شامل گنبدخانه ، دو شبستان شمالی و جنوبی در دو در دو طرف گنبد خانه و ایوان ورودی در شرق مجموعه می باشد.از دیگر مواردی که می‌توان به آن اشاره کرد  دو اتاق مرتبط به ایوان ، آشپزخانه و سرویس بهداشتی از دیگر قسمت‌های این امامزاده محسوب می‌شوند . همچنین در سال ۸ ضریح فلزی جایگزین ضریح چوبی و مشبک قبل شده است..

  قدمت: دوره قاجاریه &#; دیوارچینه های بلندی برای ایجاد سایه و ممانعت از تابش نور خورشید &#; واقع در بافت قدیمی روستای علی آباد(احمد آباد مستوفی) به ابعاد متر قطر داخلی و ارتفاع متر می باشد : قدمت: دوره قاجاریه &#; دیوارچینه های بلندی برای ایجاد سایه و ممانعت از تابش نور خورشید &#; واقع در بافت قدیمی روستای علی آباد(احمد آباد مستوفی) به ابعاد متر قطر داخلی و ارتفاع متر می باشد    


مواد شیمیایی هستند که به‌منظور افزودن ویژگی هایی مانند بهبود کیفیت محصول، تولید جلوه‌های ویژه، تسریع سخت شدن و&#;، به مقدار کمی داخل رنگ اضافه می‌شوند. از نمونه‌های آن می‌توان به مواد مرطوب‌کننده، ضخیم‌کننده، کدر‌کننده و خشک‌کننده اشاره کرد.

سلام و احترام. این مشخصات مرتبط با فرمولاسیون رنگ هست و بهتر هست از تولیدکننده رنگی که است.فاده می کنید سوال بفرمائید. اما به طور کلی سرعت خشک شدن با توجه به سخت کننده و دمای محیط در زمان اعمال و براق ماندن آن به شاخصه هایی چون غلظت حجمی پیگمنت، مقدار رزین فرمول، نوع و مقدار فیلرها و عدم چرک پذیری رنگ و &#; بستگی دارد.

پوشش اکریلیک بعد از سفت‌شدن بسیار چسبنده و مقاوم شده ولی با این وجود مانع تنفس بتن نمی‌شود. از این پوشش رنگی در ساخت برج‌ها و ساختمان‌های بلند بسیار است.فاده می‌شود. چون هم  لایه‌ای فوق‌العاده برای سیمان است. و همچنین زمانی که به عنوان زیرآیند به‌کار رود عمر رنگ را به مراتب افزایش می‌دهد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر