مشاوره و اجرا رنگ صنعتی در بهارستان

Industrial paints-1
Industrial paints-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


تهران به‌عنوان پایتخت ایران در طول حیات خود محل وقوع رویدادهای تاریخی متعددی بوده است.. یکی از مشهورترین نقاط شهر از این نظر میدان بهارستان است.. میدان بهارستان تهران از مهم‌ترین و قدیمی‌ترین میدان‌های پایتخت است. که نظاره‌گر رویدادهای تلخ و شیرین بسیاری بوده است.. با کجارو همراه باشید.

مالک اولیه میدان بهارستان، محمدحسن خان سردار بود که آن را به علی‌خان حاجب‌الدوله مقدم مراغه‌ای فروخت. مراغه‌ای بهارستان را به میرزا حسین سپهسالار فروخت و وی باغ بزرگی در آن بنا کرد. از‌این‌رو به نام باغ سپهسالار شهرت داشت.

میدان بهارستان از جنوب به محله سرچشمه، از شمال به خیابان بهارستان و محله فخرآباد، از غرب به خیابان جمهوری و باغ سپهسالار و از شرق به خیابان شهدا محدود می‌شود. بهترین راه دسترسی به میدان بهارستان است.فاده از متروی خط دو (فرهنگسرا-صادقیه) است.. (


این رنگ یکی از انواع رنگ های صنعتی بوده که بر پایه رزین الکیدی اصلاح شده، فرموله شده است.. رنگ چکشی در مصارف عمومی کاربرد دارد. این رنگ وقتی روی سطوح آهنی اعمال می‌شود طرحی شبیه آهن چکش خورده ایجاد می‌کند. از این رو به این نوع رنگ، رنگ چکشی گفته می‌شود.

رنگ های صنعتی گروه ترموپلاست بر پایه رزین های ترموپلاست به همراه پیگمنت های ضد خوردگی و رنگی آستر ساخته می شود. به همین دلیل رنگ ترموپلاست دارای مقاومت ویژه ای در برابر خوردگی و رطوبت بالا است.. ویژگی عمده رنگ صنعتی ترموپلاست چسبندگی بالا، سریع خشک شدن، ثبات برق و مقاومت در برابر شرایط جوی است..

در یک تعریف فنی می‌توان گفت رنگ صنعتی محصولی است. که به‌صورت مایع، خمیر و یا پودر ارائه می‌شود و با یک فرآیند مناسب بر روی سطوح اعمال می‌شود و پس از طی مراحل پخت به یک فیلم چسبنده جامد پلاستیکی و محافظ تبدیل می‌شود. رنگ های صنعتی از مواد و اجزای مختلف، از لوله‌های زیربنایی تا ماشین‌آلات، کف و سطوح را مقاومت بخشیده و محافظت می‌کند. این روکش‌ها را می‌توان با روش‌های مختلف از اسپری کردن تا غوطه‌ور کردن بر سطوح موردنظر اعمال کرد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر