مشاوره و اجرا رنگ صنعتی در تهران

Industrial paints-1
Industrial paints-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از دههٔ چهل تا ۵، از سینمای فعال شهر تهران، نام بیش از یک سوم آن‌ها خارجی بود. در این دوران شمار قابل توجهی از سینماهای نوین تهران در اختیار شرکت‌های خارجی بود. همچنین به گزارش دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی وزارت فرهنگ و هنر، از فیلم نمایش داده شده در سال ۵ در تهران، فیلم ایرانی، فیلم آمریکایی و دیگر فیلم‌ها نیز از کشورهای انگلستان، فرانسه، ایتالیا، هندوستان، ژاپن، هنگ کنگ و شوروی بوده‌اند.

طی پژوهشی که به سفارش شورای فرهنگ عمومی در سال ۸ انجام شد و براساس یک بررسی میدانی و یک جامعه آماری از میان ساکنان ۸۸ شهر و حدود روستای سراسر کشور، درصد اقوامی که در این نظر سنجی نمونه‌گیری شد در این است.ان به قرار زیر بود:

جریان‌های هوایی، اثرگذاری زیادی در آب‌وهوای تهران دارند. وزش باد غالب از سمت غرب سبب می‌شود که غرب شهر همواره در معرض هوای تازه قرار گیرد؛ با وجود اینکه این باد دود و آلودگی نواحی صنعتی غرب را به همراه می‌آورد، وزش شدید آن می‌تواند هوای آلوده را از شهر تهران بیرون ببرد.


این نوع از رنگ‌های اپوکسی به صورت پودر می‌باشند. نحوه اعمال آن به این شکل است. که سطح مورد نظر را باردار کرده (مثلا بار مثبت) و رنگ‌های پودری توسط گان (تفنگ) با بار الکتریکی مخالف(بار منفی) به سطح پاشیده می‌شوند. سپس به منظور دست‌یابی به یکنواختی و تشکیل شبکه‌های عرضی آن را در کوره با دمای بالا حرارت می‌دهند.از این رو به این رنگ ها، رنگ‌های کوره ای نیز اطلاق می‌گردد.

از این پوشش معمولا بر روی سطوح فولادی است.فاده می‌شود. وجود روی در فرمول این رنگ باعث می‌شود زمانی که فولاد در معرض هوا قرار گرفته تخریب نشود و سطح (روی) قرار گرفته در سطح آن خورده شود. پوشش‌های غنی از (روی) معمولا در محیط‌هایی که عوامل خوردگی و آسیب زیاد هستند، کاربرد دارند. مثل پل‌ها و &#;

سلام و درود. بسته به کاربرد رنگ ( خط کشی های طولی، نشانه گذاری یا&#;.) میتواند متفاوت باشد. اما رنگ های دو جزئی ترافیکی عمدتا بر پایه رزین آکریلیک حلالی بوده و حاوی پیگمنت(جهت پوشش دهی و ایجاد فام سفید)، پرکننده ها (کربنات کلسیم یا تالک یا &#;) و مواد افزدونی جهت بهبود خاصیت دیسپرسینگ، لولینگ و &#; می باشد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر