مشاوره و اجرا رنگ صنعتی در جنوب تهران

Industrial paints-1
Industrial paints-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


جوادیه بر اساس مساحت بیشترین تراکم جمعیت را دارد و ورزشکاران متعددی از جمله فوتبالیست ها و کشتی گیران از این منطقه مسیر شهرت خود را آغاز کرده اند.  جوادیه از سمت جنوب به بزرگراه تندگویان ، سمت غرب به بزرگراه نواب و شمال به محله راه آهن محدود می شود. وجود بوستان ولایت ، فرهنگسرای بهمن و بیمارستان بهارلو در کنار این محله سبب شده از نظر امکانات نسبت به دیگر محله های جنوب شهر وضعیت بهتری داشته و این محله را از شرایط جزیره ای خود خارج کند. مهمترین  خیابان محله جوادیه متری می باشد که در مراسمات مذهبی شور و حال خاصی را به خود میگیرد.

از محله های منطقه تهران که پیرامون یکی از امامزاده های مشهور تهران ایجاد شده و قدمتی بیش از ۵ سال را دارد. پیش از این که ساخت و ساز در این منطقه آغاز شود بیشتر تهرانی ها به منظور کشاورزی و اداره باغ ها به این منطقه مراجعه می‌کردند. امروز سه راه آذری نسبت به گذشته بسیار متفاوت شده و تهرانی ها آن را به عنوان یکی از مراکز خرید در جنوب شهر می شناسند که قیمت های بسیار خوبی را برای خریداران ارائه می دهد. از نکات منفی در مورد سه راه آذری بحث کم بودن امکاناتی مانند مدرسه های مناسب می باشد که چند وقت اخیر برای بسیاری از ساکنان این مشکل آفرین بوده است.

خوشبختانه در سال‌های اخیر با نگاه ویژه شهرداری و دولت به این مناطق، بودجه‌های خوبی به آن اختصاص داده شد. با این کار، علاوه بر یک بازسازی گسترده در بافت این مناطق، امکانات بسیاری نیز در دسترس مردم ساکن در آن قرار گرفت که به راحتی، با امکانات سایر مناطق شهر برابری می‌کند. هر کدام از این مناطق شامل چند محله است. که از قدیمی‌ترین محلات شهر تهران محسوب می‌شوند.


هدف و وظیفه اصلی رنگ دانه ها در درجه‌ی اول ایجاد رنگ است.. این ساختار عموما مواد جامد پودری با ذرات بسیار ریز هستند که در یک عملیات سریع به چسب موجود در رنگ اضافه می‌شوند تا بهترین عملکرد را داشته باشند. در زیر طبقه بندی رنگدانه ها را مشاهده می‌کنید:

رنگ‌های صنعتی رنگ‌هایی هستند که برای رسیدن به بیشترین مقاومت خوردگی و شیمیایی تولید می‌شوند. این رنگ‌ها از رزین‌ها و موادی ساخته شده است. که یک پوشش سخت و غیرقابل نفوذ را ایجاد می‌کند. رنگ‌های صنعتی برای حفاظت خوردگی لوله‌های فولادی حاوی انواع گازها، روغن‌ها، آب و فاضلاب، مواد پتروشیمی و همچنین تجهیزات مورد نیاز در فرآیند تولید مواد خوراکی که نیازمند پوشش‌های نچسب هستند، است.فاده می‌شوند. قابل ذکر است. که این رنگ در تجهیزات و ماشین‌آلات کشاورزی و عمرانی نیز کاربرد دارد.

این فرآیند پس‌از تبخیر حلال ها صورت می‌گیرد. رزین‌ها در طول واکنش خشک شدن به ترکیباتی با وزن مولکولی بالاتر و با ویژگی های متفاوت از ترکیبات اولیه تبدیل می‌شوند. این رنگ ها معمولا بر پایه روغن‌های گیاهی، رزین‌های آکلیدی و لاک‌های فنلی اصلاح‌شده با روغن هستند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر