مشاوره و اجرا رنگ صنعتی در دماوند

Industrial paints-1
Industrial paints-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


قله دماوند در فرهنگ کشور ایران مظهر پایداری، است.واری و یک نماد ملی است. و به‌عنوان یک اثر ملی ثبت شده و به روش‌های گوناگون از آن به‌عنوان یک نماد ملی یاد می‌شود. کوه دماوند در سی‌ام تیرماه سال ۸ به‌عنوان نخستین اثر طبیعی ایران در قالب میراث طبیعی ایران در فهرست آثار ملی ایران ثبت شد.

روز ملی دماوند هم‌زمان با تیرگان در مازندران با نام تیرماه سیزده شو در شب سیزدهم آبان‌ماه برگزار می‌شود. انجمن کوهنوردان ایران هر ساله این جشن را در روز سیزدهم تیر در دامنه‌های قله دماوند در شهر رینه لاریجان شهرستان آمل برگزار می‌کنند. این جشن به ثبت ملی نیز رسیده است..

بر روی قلّهٔ دماوند، لاشهٔ یخ‌زدهٔ چند حیوان دیده می‌شود. این لاشه‌ها چندین سال است. که در این مکان دیده می‌شوند و شامل حیواناتی مانند گوسفند و بز کوهی است.. دلیل راه‌یابی این حیوانات به قلهٔ کوه دماوند و مرگ آن‌ها به خوبی مشخص نیست؛ شاید به دلیل وجود


در یک تعریف فنی می‌توان گفت رنگ صنعتی محصولی است. که به‌صورت مایع، خمیر و یا پودر ارائه می‌شود و با یک فرآیند مناسب بر روی سطوح اعمال می‌شود و پس از طی مراحل پخت به یک فیلم چسبنده جامد پلاستیکی و محافظ تبدیل می‌شود. رنگ های صنعتی از مواد و اجزای مختلف، از لوله‌های زیربنایی تا ماشین‌آلات، کف و سطوح را مقاومت بخشیده و محافظت می‌کند. این روکش‌ها را می‌توان با روش‌های مختلف از اسپری کردن تا غوطه‌ور کردن بر سطوح موردنظر اعمال کرد.

رنگ صنعتی از مواد پلیمری ساخته شده و به همین دلیل یک پوشش سخت و غیر قابل نفوذ برای سطوح ایجاد می کند. به طور کلی در محیط های صنعتی و به منظور پوشش دهی محصولات و رنگ آمیزی محیط های ساختمانی مورد است.فاده قرار می گیرد. رنگ های مختلف با اهداف متفاوت تولید شده اند و کاربردهای مختلفی دارند؛ برای مثال هر چه به لایه های زیرین پوشش اصلی یا آستری نزدیک شوید، تنوع رنگ ها بیشتر می شود. انواع رنگ صنعتی:

این مواد جزء اصلی رنگ است. که به آن امکان ایجاد یک فیلم چسبنده را پس از خشک شدن رنگ می‌دهد. ویژگی های مکانیکی و شیمیایی رنگ بستگی به مواد اتصال‌دهنده دارد، درنتیجه این ماده ظرفیت محافظتی را تعیین می‌کند. چند نمونه از اتصال‌دهنده‌ها عبارت‌انداز: رزین‌های آلکیدی، رزین‌های آکریلیک، رزین‌های وینیل و رزین‌های پلی‌استر.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر