فروش رنگ صنعتی در دیزین

Industrial paints-1
Industrial paints-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در مجموعه پیست اسکی دیزین، تله‌کابین وجود دارند که هرکدام، مسیرهای مهمی را تشکیل می‌دهند. شاله، با ۸ متر ارتفاع و ۵ متر طول، مسیری است. که دفتر مدیریت را به رستوران شاله وصل می‌کند. تله‌کابین قله با متر ارتفاع و ۵ متر طول، در وسط پیست قرار گرفته است. و به قله می‌رسد.

بهترین مسیر دسترسی به پیست اسکی دیزین جاده چالوس است.. برای رسیدن به پیست دیزین از جاده چالوس، باید پس از عبور از هتل گچسر در ۸ کیلومتری میدان کرج، وارد خروجی ولایت رود یا همان جاده دیزین شوید. ادامه این جاده شما را به پیست اسکی دیزین خواهد رساند.

پیست اسکی دیزین دارای تله اسکی بشقابی است.. تله اسکی «سی چال» با طول متر از رستوران چمن به بالا کشیده شده است.. تله اسکی «مبتدی شاله» در شمال شرق رستوران چمن به طول ۵ متر قرار دارد. تله اسکی «چمن» از شمال غرب رستوران چمن به طول متر کشیده شده است.. تله اسکی «گوزنی» از شمال غرب پیست چمن  به طول متر به داخل می‌رود.


سلام.بله یکی از رنگ های مورد است.فاده در صنایع مختلف رنگ های مقاوم به حرارت یا نسوز هست که بسته به نوع آن ها تا و درجه سانتی گراد مقاومت دارند.این رنگ ها برپایه رزین های سلیکونی و اتیل سیلیکاتی هستند. برای مطالعه بیشتر می توانید به لینک زیر مراجعه کنین:

در این رنگ ها خشک شدن با گرمای خارجی که توسط کوره، مادون قرمز و یا.. تامین می‌شود، صورت می‌گیرد. ترکیبی از دمای ایده‌آل و زمان خشک شدن صحیح، پخت مطلوبی را ایجاد می‌کند. این رنگ ها معمولا بر پایه رزین‌های آکریلیک حرارتی، رزین‌های سیلیکونی و رزین‌های اپوکسی هستند.

رنگ‌ صنعتی محصولی است. که در فرم‌های مختلف به صورت مایع، پودری و خمیری وجود دارد. این‌رنگ ها به طرق مختلفی مثل اسپری‌کردن و غوطه ور کردن وسیله مورد نظر در رنگ، بر روی سطوح اعمال می‌شوند. پس از انجام مراحل فرآیند، رنگ به عنوان یک پوشش پلاستیکی جامد و چسبنده بر روی سطح قرار می‌گیرد.



( فروش ) های دیگر