مشاوره و اجرا رنگ صنعتی در دیزین

Industrial paints-1
Industrial paints-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اصولاً‌ ظرفیت کلبه‌های شله زیاد است. و از حداقل نفر شروع می‌شود. به همین دلیل، اگر قرار است. همراه با دوستان و بستگان خود به دیزین بروید، رزرو کلبه‌های شله بهترین انتخاب است.. فقط حواستان باشد که برای سفر در آخر هفته، ‌رزرو را از چند روز قبل انجام دهید؛ زیرا در این روزها ظرفیت خیلی سریع پر می‌شود.

البته بعد از انقلاب اسلامی با توجه به عدم رسیدگی به دستگاه پیست این مکان بالغ بر سی سال تا اواخر سال ۸۵ تعطیل بود که با سرمایه گذاری بخش خصوصی دوباره فعالتی خود را آغاز کرد، در اواخر سال اعضای فدراسیون جهانی اسکی وارد ایران شدند تا کلنگ ایجاد اولین پیست اسکی روی چمن ایران زده شود تا این مکان به یک جاذبه تفریحی چهار فصل تبدیل شود، این پیست ۵ متری میزبان بازی های بین المللی و ترمینات تیم ملی اسکی روی چمن ایران در همه رده های سنی است. که نشان دهنده ی کیفیت بالای پیست است.، علاوه بر اسکی تفریحات و رشته های ورزشی دیگری ملی همچون تیراندازی با کمان، کایت سواری، دوچرخه سواری کوهستان، مدرسه بین المللی اسکی و هتل جهانگردی دیزین برای اقامت گردشگران و اسکی بازان در طول شب تاسیس شد.

ورزش اسکی یکی از ورزش‌های مفرح و جذاب زمستانی است.. این ورزش علاقه‌مندان زیادی دارد. اگر دوست دارید به همراه دوستان و خانواده به این ورزش بپردازید، می‌توانید به پیست اسکی دیزین بروید. البته به جز اسکی امکانات تفریحی دیگری نیز وجود دارد که در دسترس افراد قرار می‌گیرند. کلیه امکانات و تجهیزات اسکی نیز قابل اجاره در محل هست.


رنگهای صنعتی یک نوع پوشش است. که با توجه به بالاترین است.انداردهای صنعتی در زمینه مقاومت شیمیایی و خوردگی طراحی شده است.. این مواد از پلیمری ساخته شده است. که سخت ترین پوشش را ارائه می دهند. آنها طراحی شده اند تا از خوردگی در اتصالات و لوله های فولادی که حاوی گازها، روغن، آب، فاضلاب، پتروشیمی و تجهیزات پردازش مواد غذایی است. و نیازمند پوشش نچسب می باشد ، ممانعت بعمل آورد. همچنین در تجهیزات کشاورزی، خودرو و ساخت و ساز مورد است.فاده قرار می گیرد.

تحقیقات مختلف برای بهبود عملکرد رنگ های روغنی، یک ‌سری رنگ های مصنوعی را به‌وجود آورده است.. این رنگ ها نمی‌توان به صورت خالص است.فاده کرد؛ چراکه بسیار سخت هستند. با افزودن روغن‌ها و سایر افزودنی‌ها به این رنگ می‌توان رنگ هایی با ویژگی و عملکردهای مختلفی ایجاد کرد که هریک کاربرد خود را دارند. زمان بیش‌تری برای خشک شدن این رنگ نسبت به سایر رنگ ها لازم است.؛ زیرا نیاز دارد که برای تکمیل واکنش شیمیایی آن، اکسیژن به تمام قسمت‌های رنگ پخش شود.

از این پوشش معمولا بر روی سطوح فولادی است.فاده می‌شود. وجود روی در فرمول این رنگ باعث می‌شود زمانی که فولاد در معرض هوا قرار گرفته تخریب نشود و سطح (روی) قرار گرفته در سطح آن خورده شود. پوشش‌های غنی از (روی) معمولا در محیط‌هایی که عوامل خوردگی و آسیب زیاد هستند، کاربرد دارند. مثل پل‌ها و &#;



( مشاوره و اجرا ) های دیگر