فروش رنگ صنعتی در شمال تهران

Industrial paints-1
Industrial paints-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله های شمال تهران دارای امکانات رفاهی، تفریحی و گردشگری متفاوتی نیز می باشند که این امکانات با توجه به هر منطقه به طور جداگانه تعبیه شده اند. به طور کلی می توان گفت که محله های شمال تهران، با توجه به قرار گیری در موقعیت مکانی مخصوص و فاصله بسیار کم با کوه های شمالی تهران و یا حتی قرار داشتن در دامنه این کوه ها، از جمله بهترین و محبوب ترین مناطق در پایتخت می باشند و به واسطه وجود امکانات و ویژگی های متعدد و بهتر در این مناطق، همه روزه افراد بسیار زیادی از نقاط مختلف پایتخت به سمت این مناطق جذب می شوند و ساعاتی در روز را در محله های شمال تهران می گذرانند.

شاید کمتر تهرانی باشد که یک بار کوه درکه را بالا نرفته باشد. درکه در اصل به معنی دره کوچک است. و مرتفع ترین نقطه آن متر ارتفاع دارد. این محله از آنجایی که تلفیقی از بافت بسیار سنتی و مدرن آن بسیار خاص است.. در بخشی از این محله خانه های بسیار گران قیمت و در بخشی دیگر خانه های نه چندان گران قیمت قرار دارد که از این نظر در شمال تهران شرایط منحصر به فردی را دارا می باشد.

محله های شمال تهران با داشتن تنوع بسیار بالا می توانند کمی گیج کننده باشند. به همین علت ابتدا بهتر است. به معرفی محدوده ی محله های شمال تهران بپردازیم. شمال تهران، تعداد بسیار زیادی از محله ها را در درون خود جای داده و به عنوان محبوب ترین و پر جاذبه ترین بخش شهر تهران شناخته می شود. محدوده های شمال تهران از شمال با رشته کوه البرز، شروع می شود و همچنین، مناطق و را شامل می شود. همچنین بخشی از مناطق و نیز در شمال تهران قرار دارد که این مناطق نیز دارای آب و هوای بی نظیر و جاذبه های گردشگری فراوان می باشند. اما باید اشاره کنیم که همین مناطق شهر تهران، محله های شمال تهران را در درون خود جای داده است. و در نتیجه، هر کدام از محله ها مختصات و ویژگی های مخصوص به خود را دارد. 


مزایای روکش صنعتی اپوکسی جمیل: موجب افزایش مقاومت بتن در برابر فرسایش، تخریب و اکثر مواد شیمیایی است.فاده می شود. مطلقاً جذب آب ندارد و از نفوذ آب، روغن و سایر مایعات به جسم بتن جلوگیری می کند.سبک و کم حجم بوده و از ایجاد هرگونه گرد و غبار جلوگیری می نماید.به صورت یکپارچه و در رنگ های متنوع اجرا می گردد.با ضخامت میلیمتر، افزایش مقاومت فشاری بتون را تا kg/cm را در بر دارد.سهولت در شستشو، حداقل سال عمر مفید و سرعت در ترمیم آن، از سایر امتیازات این پوشش می باشد. کفپوش اپوکسی و پلی یورتان دارای خواص منحصر بفرد و قابلیت اعمال در ضخامت های بالا می باشند. این گروه پوشش به دلیل ارائه خواص منحصر بفرد و قابلیت اعمال در ضخامت های بالا، در انواع صنایع سنگین خودرو سازی، قالب سازی، نظامی، بهداشتی دارویی، غذایی، پتروشیمی ها، نیروگاه ها، صنایع چاپ و انبارها و سالن های صنعتی و ورزشی و .. مورد است.فاده قرار می گیرد. از خواص عمده این پوشش، مقاومت مکانیکی، ضربه و سایش بالا، مقاومت های بالا در مقابل عوامل شیمیایی و رطوبت و همچنین زیبا سازی سالن می باشد. پوشش رویه کف اپوکسی رنگ جمیل Top layer epoxy floor covering اين پوشش بدون حلال بوده و به عنوان يك لايه رویه جهت پوشش ، دهي كف بتني سالن هاي كارخانجات صنعتي، دارويي ، صنايع غذايي و سالن هاي مونتاژ لوازم الكتريكي و انبارها و پارکینگهای طبقاتی و بیمارستانها بعد از لایه میانی مورد است.فاده قرار مي گيرد. اين محصول عمدتا بر روي بتون اجرا می گردد و يك سطح يكپارچه، زيبا، بدون گرد و غبار و بهداشتي ايجاد مينمايد .به مقتضاي دوام و مقاومت سايشي بالاي اين پوشش عبور و مرور افراد و وسايل نقليه سبك و سنگين بدون هيچ مشكلي قابل انجام ميباشد . در عمل هر کیلوگرم ضخامت یک میلیمتر را میدهد. این رنگ خود تراز بوده و با کارتک و لیسه و غلطک و تی لاستیکی قابل اعمال می باشد. طریقه مصرف مثل پوشش اپوکسی میانی می باشد . این پوشش بعد از خشک شدن لایه میانی اپوکسی کف اعمال می گردد . لایه رویه نیمه براق تا براق بوده و در فامهای مختلف طبق سفارش مشتری تولید می گردد. معمولا این لایه بعد از یک روز خشک می شود ولی زمان بهره برداری سه روز بعد از آن می باشد .

پوشش اکریلیک بعد از سفت‌شدن بسیار چسبنده و مقاوم شده ولی با این وجود مانع تنفس بتن نمی‌شود. از این پوشش رنگی در ساخت برج‌ها و ساختمان‌های بلند بسیار است.فاده می‌شود. چون هم  لایه‌ای فوق‌العاده برای سیمان است. و همچنین زمانی که به عنوان زیرآیند به‌کار رود عمر رنگ را به مراتب افزایش می‌دهد.

در یک تعریف فنی می‌توان گفت رنگ صنعتی محصولی است. که به‌صورت مایع، خمیر و یا پودر ارائه می‌شود و با یک فرآیند مناسب بر روی سطوح اعمال می‌شود و پس از طی مراحل پخت به یک فیلم چسبنده جامد پلاستیکی و محافظ تبدیل می‌شود. رنگ های صنعتی از مواد و اجزای مختلف، از لوله‌های زیربنایی تا ماشین‌آلات، کف و سطوح را مقاومت بخشیده و محافظت می‌کند. این روکش‌ها را می‌توان با روش‌های مختلف از اسپری کردن تا غوطه‌ور کردن بر سطوح موردنظر اعمال کرد.



( فروش ) های دیگر