مشاوره و اجرا رنگ صنعتی در شمال تهران

Industrial paints-1
Industrial paints-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از بهترین ویژگی های منطقه تهران و به ویژه محله های شمال تهران دسترسی بسیار آسانی که در آن وجود دارد می باشد. در واقع اگر قصد داشته باشید که به هر نقطه از این منطقه بروید به سادگی و با است.فاده از وسایل نقلیه عمومی می توانید به آن ها دسترسی پیدا کنید. در این منطقه از پایتخت مترو، خطوط بی آر تی، خطوط اتوبوس و همچنین پایانه های تاکسیرانی اشاره کرد. در نتیجه کافیست قصد داشته باشید که به محله های شمال تهران واقع در منطقه بروید. در کوتاه ترین زمان می توانید به آن ها دسترسی پیدا کنید.

ساختمان‌های بلند و چندین طبقه مسکونی در کنار خانه‌های ویلایی قدیمی ساخت، برج‌های تجاری و مراکز خرید مدرن در کنار بازار ساده و گیرای تجریش، مراکز متنوع آموزشی و فرهنگی و فضاهای تفریحی و گردشگری از ویژگی‌های اصلی محله تجریش هستند. خلاصه اگر که پایتخت‌نشین هستید و یا برای سفر به تهران آماده‌اید و حالا به دنبال منطقه‌ای مناسب برای اقامت می‌گردید تجریش یکی از بهترین‌هاست.

طجرشت یا همانگونه که امروزه از آن یاد می کنیم تجریش یکی از قدیمی ترین محله های تهران می باشد که اولین بار از آن در سال هجری قمری صحبت شده است.. این محله که دارای بافتی سنتی است. و مدرن است. از مهمترین بخش های تهران به حساب می آید. بازار تجریش که دقیقا در جنب میدان تاسیس شده است. از اصلی ترین بازارهای سنتی تهران می باشد. وجود مقبره صالح ابن موسی کاظم که به امام زاده صالح نیز مشهور است. به این منطقه حس و حال مذهبی داده و آن را در شمال تهران منحصر به فرد کرده است..


این رنگ یکی از انواع رنگ های صنعتی بوده که بر پایه رزین الکیدی اصلاح شده، فرموله شده است.. رنگ چکشی در مصارف عمومی کاربرد دارد. این رنگ وقتی روی سطوح آهنی اعمال می‌شود طرحی شبیه آهن چکش خورده ایجاد می‌کند. از این رو به این نوع رنگ، رنگ چکشی گفته می‌شود.

پوشش اکریلیک بعد از سفت‌شدن بسیار چسبنده و مقاوم شده ولی با این وجود مانع تنفس بتن نمی‌شود. از این پوشش رنگی در ساخت برج‌ها و ساختمان‌های بلند بسیار است.فاده می‌شود. چون هم  لایه‌ای فوق‌العاده برای سیمان است. و همچنین زمانی که به عنوان زیرآیند به‌کار رود عمر رنگ را به مراتب افزایش می‌دهد.

رنگ های صنعتی از ترکیب رنگدانه (رنگدانه معدنی و آلی)، رزین، حلال، پرکننده و مواد افزودنی ساخته می شود. رنگدانه برای رنگ دادن محصول نهایی، رزین عامل اصلی تولید رنگ و برای تولید رنگ هایی بر پایه آب یا نفت است.فاده می شود. حلال ها نیز برای حل شدن رزین و رنگ دانه ها است.فاده می شود و ممکن است. آلی یا معدنی باشد. برای ترکیب رنگ ها ابتدا باید میزان مواد اندازه گیری شود و سپس پایه رنگ آماده شود. پس از آن کلیه مواد لازم از جمله حلال، رنگ و رزین با یکدیگر مخلوط و در نهایت آزمایش شوند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر