مشاوره و اجرا رنگ صنعتی در شهر جدید اندیشه

Industrial paints-1
Industrial paints-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


&#; رعایت نسبتا مناسب است.انداردهای ساختمانهای مسکونی: منازل مسکونی عموما از نور گیر و تهویه مناسب برخوردار بوده (اغلب از دو طرف و بعضا از سه طرف با فضای باز در ارتباط هستند و است.فاده از پاسیو برای نورگیر ندرتا در بعضی ویلاها مشاهده می شود). برخورداری از تراس، انباری و پارکینگ (حد اقل به صورت غیر مسقف) عمومیت دارد. واحدهای دارای زیر بنای کمتر از متر در اقلیت و کمتر از دو خواب کمیاب هستند.

در مقابل، در شهر پرند مسکن مهر بزرگترین پروژه های خود را در اختیار متقاضیان مسکن گذاشته و همین امر موجب افزایش سریع جمعیت ساکن در آن شده است.؛ تا جاییکه امکانات شهری پاسخگوی نیاز ساکنین نبوده و نیاز به سرمایه گذاری و توسعه بیشتر در این بخش است.. پرند به دلیل محل قرار گیری خود در نزدیکی فرودگاه بین المللی امام خمینی و آزاد راه های تهران – قم و تهران- ساوه و راه اندازی خط متروی پرند و سهولت در رفت و آمد به تهران، حائز اهمیت بوده و آینده روشنی برای آن پیش بینی می شود

نقشه اندیشه شبیه به مثلث است.. اضلاع جنوبی و غربی آن هریک در حدود ۵ کیلومتر و ضلع شمالی &#; شرقی آن حدودا کیلومتر طول دارند. از غرب همجوار با فردیس کرج از جنوب محدود به جاده ملارد ـ شهریار و از شرق محدود به جاده شهریار ـ کرج می شود. البته قسمت هایی از شهرهای شهریار و کرج (شهرک های صدف و کوثر) در این محدوده قرار دارند، لذا گاهی تسامحا جزو اندیشه معرفی می شوند.


مزایای روکش صنعتی اپوکسی جمیل: موجب افزایش مقاومت بتن در برابر فرسایش، تخریب و اکثر مواد شیمیایی است.فاده می شود. مطلقاً جذب آب ندارد و از نفوذ آب، روغن و سایر مایعات به جسم بتن جلوگیری می کند.سبک و کم حجم بوده و از ایجاد هرگونه گرد و غبار جلوگیری می نماید.به صورت یکپارچه و در رنگ های متنوع اجرا می گردد.با ضخامت میلیمتر، افزایش مقاومت فشاری بتون را تا kg/cm را در بر دارد.سهولت در شستشو، حداقل سال عمر مفید و سرعت در ترمیم آن، از سایر امتیازات این پوشش می باشد. کفپوش اپوکسی و پلی یورتان دارای خواص منحصر بفرد و قابلیت اعمال در ضخامت های بالا می باشند. این گروه پوشش به دلیل ارائه خواص منحصر بفرد و قابلیت اعمال در ضخامت های بالا، در انواع صنایع سنگین خودرو سازی، قالب سازی، نظامی، بهداشتی دارویی، غذایی، پتروشیمی ها، نیروگاه ها، صنایع چاپ و انبارها و سالن های صنعتی و ورزشی و .. مورد است.فاده قرار می گیرد. از خواص عمده این پوشش، مقاومت مکانیکی، ضربه و سایش بالا، مقاومت های بالا در مقابل عوامل شیمیایی و رطوبت و همچنین زیبا سازی سالن می باشد. پوشش رویه کف اپوکسی رنگ جمیل Top layer epoxy floor covering اين پوشش بدون حلال بوده و به عنوان يك لايه رویه جهت پوشش ، دهي كف بتني سالن هاي كارخانجات صنعتي، دارويي ، صنايع غذايي و سالن هاي مونتاژ لوازم الكتريكي و انبارها و پارکینگهای طبقاتی و بیمارستانها بعد از لایه میانی مورد است.فاده قرار مي گيرد. اين محصول عمدتا بر روي بتون اجرا می گردد و يك سطح يكپارچه، زيبا، بدون گرد و غبار و بهداشتي ايجاد مينمايد .به مقتضاي دوام و مقاومت سايشي بالاي اين پوشش عبور و مرور افراد و وسايل نقليه سبك و سنگين بدون هيچ مشكلي قابل انجام ميباشد . در عمل هر کیلوگرم ضخامت یک میلیمتر را میدهد. این رنگ خود تراز بوده و با کارتک و لیسه و غلطک و تی لاستیکی قابل اعمال می باشد. طریقه مصرف مثل پوشش اپوکسی میانی می باشد . این پوشش بعد از خشک شدن لایه میانی اپوکسی کف اعمال می گردد . لایه رویه نیمه براق تا براق بوده و در فامهای مختلف طبق سفارش مشتری تولید می گردد. معمولا این لایه بعد از یک روز خشک می شود ولی زمان بهره برداری سه روز بعد از آن می باشد .

رنگ های صنعتی گروه ترموپلاست بر پایه رزین های ترموپلاست به همراه پیگمنت های ضد خوردگی و رنگی آستر ساخته می شود. به همین دلیل رنگ ترموپلاست دارای مقاومت ویژه ای در برابر خوردگی و رطوبت بالا است.. ویژگی عمده رنگ صنعتی ترموپلاست چسبندگی بالا، سریع خشک شدن، ثبات برق و مقاومت در برابر شرایط جوی است..

رنگ صنعتی از مواد پلیمری ساخته شده و به همین دلیل یک پوشش سخت و غیر قابل نفوذ برای سطوح ایجاد می کند. به طور کلی در محیط های صنعتی و به منظور پوشش دهی محصولات و رنگ آمیزی محیط های ساختمانی مورد است.فاده قرار می گیرد. رنگ های مختلف با اهداف متفاوت تولید شده اند و کاربردهای مختلفی دارند؛ برای مثال هر چه به لایه های زیرین پوشش اصلی یا آستری نزدیک شوید، تنوع رنگ ها بیشتر می شود. انواع رنگ صنعتی:



( مشاوره و اجرا ) های دیگر